וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה במכירות רשתות הקמעונות בארה"ב בחודש אוקטובר בזכות מזג אוויר קר

דפנה מאור

7.11.2002 / 18:42

וול מארט, פדרייטד וג'יי.סי פני העלו את תחזיותיהן לרבעון לאחר הפתעות חיוביות באוקטובר



רשתות הקמעונות הגדולות בארה"ב נהנו מחודש אוקטובר קריר במיוחד, שסייע להן להכות את תחזיות המכירות. וול מארט, ג'יי.סי פני ופדרייטד רשמו גידול מהיר מהצפוי במכירות, ובעקבות זאת העלו את תחזית הרווח שלהן לרבעון הרביעי.



וול מארט, הקמעונאית הגדולה בארה"ב, דיווחה על גידול של 3.7% במכירות אוקטובר בחנויות זהות, לעומת תחזיות לעלייה של 3%. המכירות הסתכמו ב-18.5 מיליארד דולר, ובסה"כ עלו ב-11% לעומת אוקטובר 2001.



טארגט, מתחרתה, רשמה עלייה של 1.5% במכירות אוקטובר, בהתאם לתחזיות. בספטמבר נסוגו מכירותיה של הרשת המוזלת ב-0.8%. כלל מכירות הרשת עלה באוקטובר ב-9.8% ל-3.15 מיליארד דולר.



פדרייטד, המפעילה של מייסי'ז ובלומינגדייל'ס, רשמה עלייה של 0.3% במכירות אוקטובר בחנויות זהות. החברה ציינה את מזג האוויר הקר כגורם לצמיחה, שהיכתה תחזיות לירידה של 1%-2%. הרשת העלתה את תחזית הרווח לרבעון מ-30-35 סנט למניה ל-36-38 סנט למניה.



ג'יי.סי פני, רשת בתי הכלבו, רשמה עלייה של 14% במכירות בחנויות זהות באוקטובר, לעומת תחזיות לעלייה של 3%-4%. המכירות הכוללות צמחו ב-13% ל-1.19 מיליארד דולר. פני צופה עתה לעלות על תחזיות האנליסטים, הצופים רווח של 23 סנט למניה. היתה זו העלאה שנייה החודש של תחזיותיה.



רשת חנויות הבגדים גאפ רשמה גידול של 11% במכירות אוקטובר בחנויות זהות, בעיקר בזכות צמיחה ברשת אולד נייבי. כלל מכירותיה צמח ב-17% ל-1.2 מיליארד דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully