וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים נערך להיפרדות מקבוצת ישראכרט

וואלה! NEWS בשיתוף בנק הפועלים

6.4.2017 / 8:58

דירקטוריון הבנק הורה להנהלה להכין תכנית ליישום הצעדים המתחייבים מהחקיקה בנושא. הבנק בוחן אפשרות של מכירת מניות הקבוצה או חלוקת דיבידנד בעין

אילוסטרציה. ליבי, ShutterStock
אילוסטרציה/ShutterStock, ליבי

נערכים להפרדת ישראכרט מבנק הפועלים: דירקטוריון הבנק הנחה להנהלה לבחון את הצעדים המתחייבים מהחקיקה לשם כך. בבנק בוחנים שלוש חלופות: הצעת מכר של מניות קבוצת ישראכרט לציבור; מכירה למשקיע או לקבוצת משקיעים; חלוקת מניות קבוצת ישראכרט, כולן או חלקן, לבעלי המניות של בנק הפועלים כדיבידנד בעין. קבוצת הבנק מתחילה בימים אלה בהכנות לתשקיף, כדי לתמוך באפשרות של הצעת מכר ו/או דיבידנד בעין. במקביל, הבנק מקיים שיחות עם בנקי השקעות מובילים בעולם, כדי להיערך למכירה אפשרית.

הבנק ביצע בחודשים האחרונים עבודה אסטרטגית מקיפה במטרה לבחון את האפשרויות השונות העומדות בפניו, כמתחייב מהחקיקה המחייבת את שני הבנקים הגדולים להיפרד מברות כרטיסי האשראי. יצוין, כי על הבנקים מוטלת חובה להפריד את חברות כרטיסי האשראי בתוך שלוש שנים, ואולם במסלול של הנפקה לציבור ניתן להאריך את תהליך ההיפרדות לארבע שנים.

הבנק הקים לאחרונה יחידה מיוחדת לטיפול ביישום המלצות שטרום, לרבות מכירת ישראכרט, בראשה עומד עופר קורן, אשר עמד בראש המרכז לניהול אסטרטגי בחמש השנים האחרונות ובעברו שימש כשותף מוביל בחברת הייעוץ טריגר-פורסייט. קורן יעבוד בכפוף לחבר ההנהלה ארז יוסף , COO מנהל חטיבת אסטרטגיה, משאבים ותפעול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully