וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברה ישראלית גייסה 30 מיליון דולר לפיתוח מערכות MRI קטנות

18.4.2017 / 11:37

חברת Aspect Imaging כבר גייסה 20 מיליון דולר ביולי 2016, ובסך הכל גייסה 150 מיליון דולר מיום הקמתה ב-2007 בארבעה סבבים

צילום מוח. ShutterStock
צילום מוח/ShutterStock

חברת הביוטק הישראלית Aspect Imaging, שפיתחה מערכות MRI קטנות עבור איברים ספציפיים בגוף, מגייסת עוד 30 מיליון דולר ממשקיעים קיימים, לאחר גיוס של 20 מיליון דולר ביולי 2016. הסכום הנוכחי מביא את סך הגיוס מיום הקמתה ב-2007 ל-150 מיליון דולר בארבעה סבבים.

אספקט אימג'ינג, היא החברה הבת של אספקט אינטרנשיונל (Aspect Intl.LLC) שרשומה בסינגפור. החברה רוצה למזער את החשש מהפעלת מכונות MRI ובכך לאפשר לרופאים, ביולוגים וטכנאים לעבוד איתן ולקבל את תוצאות הבדיקות שהם זקוקים להן באופן מהיר יותר, מבלי להתפשר על איכות התוצאות.

חברת המכשור הרפואי הישראלית תשתמש בסכום הגיוס להשלמת הפיתוח של מערכת Aspects Embrace Neonatal MRI ומערכת MRI לזיהוי שבץ. המערכת הראשונה מיועדת לחדרי טיפול נמרץ, ומאפשרת הכנה וסריקה של תינוקות מבלי שהם יאלצו לעזוב את חדר הטיפול הנמרץ. המערכת השנייה מיועדת להתקפי שבץ ותהיה מסוגלת להימצא בקרבת מכשירים אחרים בחדרי מיון. כך, מטופלים לא יצטרכו להמתין שעות ארוכות או לעבור למקום אחר בבית החולים עבור סריקה דחופה של MRI.

מייסד ומנכ"ל החברה הוא אורי רפופורט. האנג'ל הישראלי הכי מוכר בה הוא ערי סטימצקי, לשעבר המנכ"ל והיו"ר של רשת הספרים, שהשקיע בה כמעט מיומה הראשון. החברה מעסיקה כ-100 עובדים, בעיקר באתר החברה במודיעין. בעלי המניות העיקריים שלה מלבד סטימצקי הם סטיוארט רזניק (חברת wonderful, לשעבר roll).

  • עוד באותו נושא:
  • mri

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully