וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המותג הצרפתי PROMOD הגיע לסניפי המשביר לצרכן

19.4.2017 / 17:00

קולקציית קיץ 2017 של המותג היא הראשונה שתושק בארץ. בשלב הראשון תשווק רשת המשביר לצרכן את PROMOD ב-21 נקודות בארץ, מתוכן חמש במתכונת של SHOP IN SHOP, בהמשך השנה תתרחב פריסת המותג לכל הסניפים

פרומוד. ראובן שניידר
פרומוד/ראובן שניידר

מותג האופנה PROMOD מתמחה באופנת ערב וקז'ואל לנשים נחת בישראל ומציע את קולקציית אביב קיץ 2017 בסניפי רשת המשביר לצרכן במתכונת shop in shop. המותג נוסד בצרפת ב-1975 כבוטיק לאופנה ואקססוריז ועד מהרה הפך למותג בינלאומי שמחזיק בבעלותו מעל 1,000 חנויות קונספט ב-36 מדינות באירופה ובאסיה. חנות הדגל של המותג ממוקמת בשדרת היוקרה "שאנז אליזה" בפריז.

המותג מוציא לאור 12 קולקציות מדי שנה, ואסטרטגיית השיווק שלו פועלת במתכונת של חנויות במרכזי הערים ובקניונים מובילים. בהתאם לאסטרטגיה זו, המותג נכנס למשביר במתכונת של SHOP IN SHOP הבנויות כחנויות פרומוד בעולם. בשלב הראשון תשווק רשת המשביר לצרכן את PROMOD ב-21 נקודות בארץ, מתוכן חמש במתכונת של SHOP IN SHOP, בהמשך השנה תתרחב פריסת המותג לכלל סניפי הרשת ברחבי הארץ.

מוצרי המותג יוצעו במידות XS (36) עד מידה XL (44). מחירים לדוגמה: מכנסיים – החל מ- 149.90 שקל, מכנסי ג'ינס – החל מ-129.9 שקל, חולצות אריג – החל מ-149.9 שקל, טי שירטים – החל מ-59.9 שקל, שמלות – החל מ-179.9 שקל, אוברולים – החל מ-189.9 שקל, נעליים – החל מ-179.9 שקל, תיקים – החל מ-129.9 שקל.

פרומוד. ראובן שניידר
פרומוד/ראובן שניידר

"קבלת הזיכיון למותג האופנה הבינלאומי המצליח PROMOD היא חלק מהאסטרטגיה השיווקית של הרשת שאנו מובילים עם המסר 'מותגים חו"ל – המחיר משביר'", אמר עדי בלומנפלד, סמנכ"ל סחר המשביר לצרכן. "PROMOD מעמיקה את ההיצע הנרחב שמציעה רשת המשביר לצרכן לנשים חובבות אופנה והיא מצטרפת למותגים מובילים כמו פונט רומא, סאפ, ספרינגפילד MOA ומותגים בינלאומיים נוספים שנמכרים ברשת במחירים משתלמים".

עם הטרנדים הבולטים של קולקציית קיץ 2017 נמנים הדפסים מודרניים, גרפיים וטרופיים על פריטים מגוונים כמו שמלות, חצאיות, גופיות חולצות ועוד; טרנד הניינטיז שכולל שרשראות הקולר, גוון המטאלי-מתכתי, חולצות בטן, בגדי גוף, MOM JEANS, שרוולים תפוחים וכתפיות חד צדדיות; וכן טרנד ה-DENIM שכולל פריטי ג'ינס כמו מכנסיים, חצאיות, שמלות ואוברולים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully