וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלקטריק פיול קיבלה הזמנה למיגון 30 כלי רכב בהיקף של מיליון דולר

אלי דניאל

8.11.2002 / 9:23

את הפרויקט תבצע MDT Protective, שהשליטה בה נרכשה במהלך הרבעון ה-3; המנכ"ל: "אנו סבורים שבעתיד נוכל להשיג צמיחה בהכנסות מפעילות זו"



חברת אלקטריק פיול הודיעה הבוקר כי החברה הבת שלה, MDT Protective, המתמחה בייצור כלי רכב משוריינים מחומרים קלים במיוחד, קיבלה הזמנה בהיקף מיליון דולר במסגרתה תשריין 30 כלי רכב עבור לקוח, שאת זהותו סירבה החברה לחשוף.



אלקטריק פיול רכשה את חברת MDT הישראלית במהלך הרבעון השלישי של השנה. בחברה נימקו אז את הרכישה ברצון להרחיב את הפעילות בתחום האבטחה ובתחום הצבאי, בעקבות הרחבת ההסכמים עם צבא ארה"ב ורשויות הגנה אחרות.



רוברט ארליך, מנכ"ל ויו"ר דירקטוריון החברה, מסר כי, "עסקי המיגון שלנו הולכים ותופסים נתחי שוק וזכינו במספר חוזי שירותים מצד ממשלות וארגונים ביטחוניים. אנו סבורים שבעתיד נוכל להשיג צמיחה בהכנסות מפעילות זו".



לפני כשבועיים וחצי, הודיעה החברה על החלטתה לצאת מתחום סוללות ה-Instant Power לשוק הקמעוני, עקב ההוצאות הגבוהות שהוא גורר אותה אליהן. במקביל הודיעה אלקטריק פיול על פיטורי 40-50 עובדים מתוך 150 עובדיה. הפיטורים והפסקת הפעילות יגררו את החברה להוצאות חד פעמיות של 8.5 מיליון דולר, כאשר הוצאות אלה משקפות גם מחיקת מלאים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully