וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היעד של קסלמן פיננסים: להפוך לגורם מוביל בתחום הערכות השווי

בן ציון ציטרין

8.11.2002 / 9:49

בפירמה סבורים כי בתחום הערכות השווי נעשו בשנים האחרונות הערכות סרק שהביאו לחוסר אמון, כך שיש מקום לשחקן חדש ונועז



חברת קסלמן פיננסים PWC, החתומה על הערכת השווי האמיצה לבנק לאומי שנעשתה לבקשת חברת הביטוח מגדל , היא שחקן חדש בתחום. היו שבילבלו את החברה עם קסלמן יועצים - חברה בת של פירמת רוה"ח קסלמן וקסלמן, שנמכרה באחרונה לי.ב.מ כחלק מהחלטה אסטרטגית של הרשת העולמית PwC להפריד את עסקי הייעוץ. ואולם מדובר בשתי חברות העוסקות בתחומים שונים.



קסלמן יועצים מתמחה בתחום המחשוב ואילו קסלמן פיננסים היא חברה בת של קסלמן וקסלמן הישראלית מרשת PwC העולמית. החברה עוסקת במתן שירותי ייעוץ כלכלי פיננסי ובהם הערכות שווי, ייעוץ וליווי עסקים במהלכים מול הרגולטורים וייעוץ במימון פרויקטים.



החברה הוקמה בתחילת 2001 ומנוהלת על ידי רו"ח מייק בורשטיין, שותף בקסלמן וקסלמן. שותף אחר, רו"ח צור פניגשטיין, מנהל את תחום המימון והכלכלה, המתמחה בהערכות שווי. בחברה עובדת גם ורד דר, לשעבר סגנית הממונה על הכנסות המדינה במשרד האוצר. החברה ביצעה בשנה האחרונה, בין השאר, הערכות שווי של אי.סי.איי עבור כור, והערכה של אי.די.בי אחזקות בקשר לעסקת קרדן.



רו"ח אבי ברגר, שותף מנהל בקסלמן וקסלמן, מתכוון להפוך את תחום הייעוץ הכלכלי והפיננסי למרכז רווח עצמאי לצד תחום החשבונאות והביקורת, תוך התמחות בהערכות השווי. בפירמה סבורים כי בתחום הערכות השווי נעשו בשנים האחרונות הערכות סרק שהביאו לחוסר אמון, כך שיש מקום לשחקן חדש ונועז. לקסלמן וקסלמן יש חיסרון יחסי שאותו היא מנסה להפוך ליתרון: אין במאגר הלקוחות של הפירמה אף בנק. עובדה זו מאפשרת לה לספק הערכות שווי בלתי תלויות לבנקים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully