וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוק ה-IPO: חברת ביטוח הבריאות Wellchoice העלתה את יעד ההנפקה - תגייס 417 מיליון דולר

יהודה שויצר

8.11.2002 / 10:00

אנליסטים של שוק ההנפקות הראשונות ציינו כי לחברה יש את כל הנתונים הדרושים כדי לעורר את אמון המשקיעים



Wellchoice, חברת ביטוח הבריאות הגדולה בניו יורק, הגדילה את יעד גיוס ההון בהנפקה המתוכננת. החברה תמכור 16.69 מיליון מניות במחיר של 25 דולר, כלומר - תגייס 417 מיליון דולר. במקור תיכננה החברה להנפיק 13.86 מיליון מניות ב-21-24 דולר. המניה תחל להיסחר היום תחת הסימול WC .



אנליסטים של שוק ההנפקות הראשונות ציינו כי לחברה יש את כל הנתונים הדרושים כדי לעורר את אמון המשקיעים. החברה פועלת באזור ניו יורק מזה 86 שנים, ומשרתת באמצעות פוליסות ביטוח 20% מאוכלוסיית המטרופולין. יש לה זכויות בלעדיות לשירותי "בלו קרוס" ו"בלו שילד" - שירותי קופות חולים ידועות בארה"ב. בעבר היתה החברה ארגון ללא מטרות רווח בשם אמפייר בלו קרוס ובלו שילד.



במחציתה הראשונה של השנה רשמה וולצ'ויס רווח של 138.7 מיליון דולר על הכנסות של 2.6 מיליארד דולר - כפליים מרווחיה בתקופה המקבילה. הנפקות קודמות של חברות ביטוח רפואי השיגו תשואות נאות. אמריגרופ (סימול AMGP) עלתה ב-72% מאז נובמבר; אנתם (סימול ATH) עלתה ב-75% מאז אוקטובר 2001.



וולצ'ויס, כחברות האחרות היוצאות להנפקה ראשונה, תצטרך להיאבק בחולשה הפושה בשוק ה-IPO. בשבועות האחרונים בוטלו הנפקות רבות - ההנפקה המתוקשרת של וין ריזורטס, מפעילת בתי הקזינו של סטיב וין, נאלצה לקצץ מחיר, וההנפקה של צ'יינה טלקום קוצצה ביותר מ-60%.



וולצ'ויס תמכור כ-20.3% מכלל מניותיה, כשאת ההנפקה יוביל בית ההשקעות CSFB.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully