וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מגמה מעורבת - קומרצבנק מאבד 1.6% בעקבות קיצוצים במחלקת ההשקעות

יהודה שויצר

8.11.2002 / 11:57

חברת הטלקום כייבל אנד וויירלס רושמת ירידה של 3%; רשת הטלוויזיה BskyB יורדת ב-1.5% למרות ששבה לרווחיות



ירידות השערים בוול סטריט אינן מורגשות בבורסות אירופה הנסחרות במגמה מעורבת עם נטייה לירידות קלות. בלונדון המדדים נסחרים קרוב לשער הפתיחה על אף ירידות במניות הטכנולוגיה. פאריס עולה בשיעור קל.



חברת הטלקום כייבל אנד וויירלס רושמת ירידה של 3% על רקע פרסומים כי מורגן סטנלי ימכור את 5.4% ממניות החברה המוחזקות בידי ורייזון. וודאפון מאבדת 2.5% לאחר שהחברה הבת j-Phone מיפאן רשמה צמיחה נמוכה מהתחזיות במנוייה. לרשת החברה נוספו כ-81 אלף מנויים חדשים באוקטובר.



רשת הטלוויזיה BskyB יורדת ב-1.5%, למרות ששבה לרווחיות ברבעון שחלף. החברה דיווחה על רווח נקי של 150 אלף דולר ועל רווח לפני מס של 65 מיליון דולר.



חברת ההנדסה האירופית ABB עולה במחצית האחוז לאחר שהודיעה על קיצוץ של 6.8% מכלל כוח העבודה - כ-10 אלף משרות. מניות החברה עולות למרות שפירסמה אזהרת רווח והכנסות לשנת 2003. החברה צופה צמיחה של 4% בהכנסות לעומת תחזיות לצמיחה של 6%.



הפסדי אינפיניון, יצרנית השבבים השנייה בגודלה באירופה, הצטמצמו ברבעון ל-506 מיליון דולר. הפסדי החברה היו גבוהים בהרבה מהתחזיות. מכירות החברה צמחו בשיעור חד של 28% ל-1.38 מיליארד דולר. מניות החברה יורדות ב-2.5%.



הבנק הגרמני קומרצבנק יורד ב-1.6% לאחר שאיגוד העובדים בבנק מסר כי 300 בנקאי השקעות יפוטרו נוכח הירידה החדה בהיקפי המסחר. הקיצוצים יבוצעו בעיקר בסניפי החברה בלונדון וטוקיו. קומרצבנק מצטרף בכך לשורה ארוכה של בנקים שקיצצו לאחרונה במחלקות ההשקעות. מחלקת ההשקעות בבנק מעסיקה כ-1,300 בנקאים. לאחרונה קיצץ הבנק 190 משרות בחטיבה, אך המשך ההאטה הוביל למהלך הנוכחי, ציינו אנליסטים המסקרים את הבנק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully