וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נור ולנאופטיקס קיבלו התרעה לפני מחיקה מהרשימה הראשית בנאסד"ק

שירלי יום-טוב

8.11.2002 / 16:31

מחיר מניית נור עומד על 83 סנט - נפל מתחת לדולר לפני חודש וחצי; צריך להיות גבוה מדולר במשך 10 ימים רצופים; שווי השוק של לנאופטיקס ירד מתחת ל-50 מ' ד'



שתי חברות, נור ולנאופטיקס , הצטרפו ביממה האחרונה לרשימה ההולכת וגדלה של חברות ישראליות המועמדות למחיקה או כאלה שנמחקו כבר מהרשימה הראשית של בורסת הנאסד"ק לאחר שלא עמדו בתנאי הסף להמשך המסחר תחת רשימה זו.



חברת נור, המפתחת פתרונות בפורמט רחב לתעשיית הדפוס, הודיעה אמש כי קיבלה התרעה מהנהלת בורסת הנאאסד"ק כי מניותיה עומדות בפני מחיקה מהרשימה לאחר שמחיר מניית החברה נפל אל מתחת למחיר של דולר אחד במשך 30 ימי מסחר רצופים.



נור נסחרת כעת לפי שווי שוק של 14.2 מיליון דולר ומחיר מנייתה עומד על 83 סנט לאחר שנפל אל מתחת לדולר אחד ב-23 לספטמבר. נור מציינת בהודעתה כי מחיר המניה צריך לשוב אל מעל לדולר אחד למשך 10 ימי מסחר רצופים, עד ה-3 בפברואר או בתקופה של 90 יום, כדי שהמניה לא תימחק ממסחר. אם החברה לא תעמוד בתנאי סף זה, באפשרותה לעתור בפני הנהלת הבורסה לשנות את החלטתה או לבקש מעבר לרישום ברשימת החברות הקטנות (SmallCap Market).



גם חברת לנאופטיקס מצטרפת היום לרשימת המועמדות למחיקה לאחר שקיבלה לפני 4 ימים התרעה מהנאסד"ק על כך ששווי השוק של מניותיה נפל אל מתחת ל-50 מיליון דולר. ללנאופטיקס יש כיום כ-8.5 מיליון מניות מונפקות ומחיר המניה, העומד על 6 דולרים, משקף לה שווי שוק של 44.1 מיליון דולר. הפעילות של לנאופטיקס מתמקדת בחברה הבת איזיצ'יפ המפתחת שבבי תקשורת מהירים לשוק תקשורת הנתונים.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully