וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

BskyB, שבבעלות רופרט מרדוק, נהנית ממצוקת מתחרותיה: רשמה רבעון שני רצוף של רווח וגידול של 13% בהכנסות

סוכנויות הידיעות

8.11.2002 / 18:17

חברת הטלוויזיה בלוויין הוסיפה 217 אלף לקוחות חדשים הודות לקריסת ITV דיגיטל; הרווח לפני מס הסתכם ב-68 מיליון דולר ועלה על תחזיות האנליסטים



רשת הטלוויזיה בלוויין של רופרט מרדוק, BskyB, שבה לרווח ברבעון הפיננסי הראשון, בסיוע גידול גבוה מהצפוי בבסיס הלקוחות, כתוצאה מקריסתה של מתחרתה העיקרית.



מפעילת הטלוויזיה בתשלום המובילה בבריטניה עלתה על תחזיות האנליסטים עם רווח לפני מס של 43 מיליון ליש"ט (68 מיליון דולר) ברבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר. זאת בהשוואה להפסד של 23 מיליון ליש"ט בתקופה המקבילה. הכנסות החברה עלו ב-13% ל-726 מיליון ליש"ט (1.15 מיליארד דולר).



האנליסטים צפו לחברה, ש-36% ממניותיה מוחזקות בידי ניוז קורפ (סימול NCP) של רופרט מרדוק, רווח של 34 מיליון ליש"ט בלבד. היה זה רבעון חיובי שני ברציפות לחברה, לאחר שאת הרבעון הקודם סיימה ברווח של 27.8 מיליון ליש"ט.



BskyB נהנתה ממעבר לקוחות מ-ITV דיגיטל - ששירותי שידורי הספורט והסרטים בתשלום שלה נסגרו - ומחברות הכבלים טלווסט ו-NTL השרויות במצוקה פיננסית. במהלך הרבעון צירפה החברה לרשותה 217 אלף לקוחות, כנגד תחזית ל-190 אלף לקוחות חדשים בלבד. כעת שולטת החברה בכ-80% משוק הטלוויזיה הדיגיטלית של בריטניה ומשרתת 6.3 מיליון מנויים.



פתיחת עונת הכדורגל האנגלית - שמשחקיה עומדים במוקד שידורי הספורט של החברה - משכה אף היא לקוחות רבים חדשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully