וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדו הר-טוב מצטרף כשותף בקבוצת גיתם BBDO

9.5.2017 / 19:55

הר-טוב מכהן מראשית השנה כמנכ"ל יחיד של הקבוצה כולה ומצטרף כעת כשותף בעל מניות לצד הבעלים משה תאומים, יעל אלמוג זכאי, מודי כידון, מרווין לנדר ו-BBDO

עדו הר-טוב. יח"צ,
הצטרף לחברה בשנת 2007. הר-טוב/יח"צ

עדו הר-טוב הצטרף כשותף לקבוצת גיתם BBDO לצד בעלי החברה והמייסד משה תאומים וכן יעל אלמוג זכאי, מודי כידון, מרווין לנדר ו-BBDO. זוהי הפעם הראשונה שהמייסדים בחרו להפקיד את ניהול הקבוצה כולה, על כל חברות הבת שלה בידי עדו הר-טוב ולצרפו כשותף בעל מניות.

משה תאומים ברך את הר-טוב וציין כי "גיתם חוגגת השבוע 38 שנים להיווסדה. זוהי החברה הוותיקה ביותר בישראל אשר הצליחה לאורך השנים לשמר את מעמדה בצמרת ענף הפרסום, יחסי הציבור והתקשורת השיווקית. בחרנו בעדו כמי שיוביל את גיתם BBDO , על חברות הבת שלה ויוליך אותה לקראת האתגרים הבאים בתחומי הפרסום, ניהול הזירה הציבורית, יחסי הציבור והעולם הדיגיטלי. עדו נבחר לאור יכולותיו המקצועיות, מנהיגותו יוצאת הדופן והראייה המקצועית היצירתית בה הוא ניחן".

מהחברה נמסר כי הר-טוב הגיע לגיתם BBDO בשנת 2007 וצבר ניסיון רב בתפקידי ניהול שונים, במסגרת הקבוצה ומחוצה לה. בין היתר, ניהל הר-טוב את חברת הבת BBDO IM המספקת ייעוץ אסטרטגי וניהול של הזירה הציבורית. בשלהי 2013 מונה הר-טוב למנכ"ל משותף של גיתם BBDO לצדו של עמית לבני. בראשית 2017 פרש לבני מהניהול המשותף והר-טוב מונה למנכ"ל יחיד של הקבוצה כולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully