וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשו אורן רווח וערן קראוס במכונית בתוך חקניון

רונית מטיאס

10.5.2017 / 11:36

אתי וגבי רוטר מארחים, איציק בנבנשתי חושף, אורן רווח מרחיב

אורות העיר

אורן רווח אוליבייה בראון. שי שבירו,
אורן רווח, יפית אלדן , ערן קראוס/שי שבירו

קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל השיקה חנות קונספט ראשונה למותג האיפור המקצועי סמאשבוקס בקניון גינדי TLV ובכך הרחיבה פעילותה הקמעונאית ועשתה צעד נוסף בהתפתחות מותג סמאשבוקס וביסוסו בישראל. ב2009-2014 שווק המותג באמצעות זיכיון בלעדי ברשת אפריל, ב-2010 נקנה המותג ע"י תאגיד הקוסמטיקה העולמי אסתי לאודר וב-2015 עבר לשיווק בחברה המקומית. המותג ימשיך להימכר ברשת אפריל, באתר האונליין ובמתחמים המיוחדים בקניונים.

משה גינדי ואבי זמיר. רונית מטיאס,
משה גינדי ואבי זמיר/רונית מטיאס

אורן רווח, יו"ר קבוצת החברות אסתי לאודר בישראל, אמר כי דווקא היום, בעידן בו לצילום יש חלק בשגרת יומנו, יש חשיבות רבה לאיכות המוצרים והתאמתם למצלמה וכי חנות הקונספט האינטראקטיבית באה לחזק את המודעות ההולכת וגדלה של המותג בישראל. אוליבייה ברטון נשיא סמאשבוקס לאזור אירופה, אפריקה והמזרח התיכון הגיע להשקה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אורן רווח אוליבייה בראון. שי שבירו,
אורן רווח אוליבייה בראון/שי שבירו

מעגל נשים

יוסי וניצה זילברברג. רונית מטיאס,
יוסי וניצה זילברברג/רונית מטיאס

מעגל נשים 7 תל-אביב והשרון חגג ערב שהכנסותיו לבני-נוער בסיכון ומשפחות קשות יום, המוזמנים נהנו מארוחת ערב, מסיבת ריקודים, והופעה מרגשת של קובי אפללו.

צפריר שרבט, רינת ומוטי כוזהינוף, גלית שרבט. רונית מטיאס,
צפריר שרבט, רינת ומוטי כוזהינוף, גלית שרבט/רונית מטיאס

ליפול או לעוף

שמואל עטייה ודבי מצקין. ניר פקין,
שמואל עטייה ודבי מצקין/ניר פקין

אשת העסקים דבי מצקין השיקה אתמול את ספר הביכורים שלה "ליפול או לעוף" במתחם סמגל קונספט בהרצליה. בבוקר ערכה ארוחת בוקר לעיתונאים ובני משפחה, כשערב קודם היא ובנותיה אילנה ואני אפו עוגות, הכינו קינוחים ונתנו מתכונים. מצקין נשאה נאום באנגלית וסיפרה כי כל המתכונים בספר קלים כי הטוב נמצא בפשטות. בערב נערכה מסיבת השקה עם כנרים, נאום של מצקין וקבלת פנים. הספר ליפול או לעוף מספר את מסע חייה ואתגריו, וכיצד אהבתה לקולינריה ריפאה את פצעיה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפית גרינברג ובני ארד/מערכת וואלה!, צילום מסך
דבי מצקין ואסתר מור. רונית מטיאס,
דבי מצקין ואסתר מור/רונית מטיאס

כוח המים

אור קופרלי דנה גרוצקי שלומית מלכה וחיים שטרן. לנס הפקות,
אור קופרלי דנה גרוצקי שלומית מלכה וחיים שטרן/לנס הפקות

אור קופרלי, בעלים ומנכ"ל מועדון הכושר JOY שרונים בהוד-השרון, ביחד עם דנה גרוצקי ובעלה חיים שטרן, השיקו את שיטת האימון AQUAFORZA גרוצקי את שטרן, הציגו את הקונספט הממשיך את טרנד הגלישה ומספק אימון חדש ואפקטיבי. קופרלי התוודה שהוא שמח להיות חדר הכושר הראשון בישראל שמאמץ את השיטה המתבצעת על מזרן צף במים ודאג להכשרת מאמנים שיעבירו את השיעורים בבריכה שבחדר הכושר ואמר כי JOY שרונים מתאים כמו כפפה ליד לאימון בכך שחרט על דגלו להעניק ללקוחות חוויות אימון יוצאת דופן ולא שגרתיות לטובת מי שלא אוהבים להתאמן בחדר כושר.

דני רופ, גיא פינס, אור קופרלי. רונית מטיאס,
דני רופ, גיא פינס, אור קופרלי/רונית מטיאס

בונים ובוכים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ליאור בכר חיים רומנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

חיים רומנו בעבר מנכ"ל אלעל ופרטנר, השתתף בפאנל קבוצת בכר בנושא חווית לקוח בענף הנדל"ן בוועידה הלאומית להתחדשות עירונית של מרכז הבניה הישראלי. רומנו סיפר לליאור בכר, מנכ"ל ובעלים קבוצת בכר כי כשבנה את ביתו לקח כקבלן חבר טוב, אלא שקבלן המשנה פשט רגל והוא נתקע חודשים עם רצפות שקועות ונזילות עד שנמצא קבלן חדש, לקהל הציע לעשות תאום ציפיות. השחקן דב נבון, דייר תמ"א 38 שיתף את הקהל בחוויות מגורים באתר בניה במשך שנתיים.

שבוע(ות) טוב

ארנסט סיימן , הלן לה גל, נני סיימן יניב אוליניק. עופר עמרם,
ארנסט סיימן , הלן לה גל, נני סיימן יניב אוליניק/עופר עמרם

נני וארנסט סיימן יבואני מוצרי גורמה, ערכו ב-High& את אירוע הגבינות המסורתי, בסימן שבועות שבפתח, באירוע הושקו "הגבינות של נני" - סדרה שבה עשרות גבינות מקוריות מהעולם. באירוע שהפיקה סיגלי ריכלין, נחשף לראשונה סרטון הפרסומת החדש שיעלה בקרוב, הוצבו דוכני גבינות והוגשו מנות של השף ערן זינו.

איציק שמואל סיגלי מיכלין. רונית מטיאס,
איציק שמואל סיגלי מיכלין/רונית מטיאס

בטועמים: שגרירת צרפת הלן לה-גאל; יניב אוליניק, מנכ"ל סיימן; מוטי בן בכר וקובי אמזלג בעלי פרסום BB&A .

הלן לה גאל ובר'יג'יט בן עיון. רונית מטיאס,
הלן לה גאל ובר'יג'יט בן עיון/רונית מטיאס

מניפוק לטיפול

רמי שביט וחאתם עמשה. דדי לוי,
רמי שביט וחאתם עמשה/דדי לוי

רמי שביט, מנכ"ל ניו-פארם, התייצב בכנס הרוקחות של רשת ניו-פארם בסימן POINT OF CARE -הפיכת בתי המרקחת מדלפקי ניפוק למרכזי אבחון וטיפול על-ידי ניצול נהלי הרגולציה החדשים. שביט פרט על העסקה הנרקמת מול שופרסל, ו'טבע ישראל" ברשות אבינועם ספיר, המנכ"ל, קיבלה אות הצטיינות כספק מצטיין של הרשת.

סופר דופר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גבי רוטר איציק אברכהן אתי רוטר ואיציק צאיג/מערכת וואלה!, צילום מסך

חברי מועדון בכירי ה-Superbrands ישראל נפגשו בביתם של אתי וגבי רוטר, מנכ"לים משותפים קסטרו. ד"ר תום רן, מומחה לביולוגיה סינטטית ממכון ויצמן למדע, הרצה על החידושים בתחום והציג פיתוחים מדעיים הרלוונטיים לתעשיות בהן פועלים הבכירים.

במאזינים: יונה פוגל, מנכ"ל קבוצת פז; איציק צאיג, מנכ"ל קבוצת אסם נסטלה; איציק אברכהן, מנכ"ל שופרסל; יהודה בן-אסייג, מנכ"ל מנורה מבטחים; דורון ספיר, מנכ"ל CAL; רון וקסלר, מנכ"ל קבוצת ישראכרט; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; שי פלדמן, מנכ"ל AIG; אריה (ריצ'י) רכטמן, מנכ"ל קליל תעשיות; רונן זוהר, מנכ"ל סבון.

חושי אישי

עופר איתני, מיכל איתני-פארי ואביב איתני. רפי דלויה
עופר איתני, מיכל איתני-פארי ואביב איתני/רפי דלויה

עופר, אביב ומיכל איתני מבעלי קבוצת איתני, השיקו את אולם התצוגה המחודש של ביתילי בנתניה, סניף קונספט ייחודי שעוצב על-ידי סטודיו סמואלוב העוסק במיתוג, מיצוב ועיצוב חללים. בתכנית דוכני אוכל ברחבי החלל ואמן החושים גדעון זגהר.

מתחדשים

תלמה בירו זוהר יעקובסון איריס אהרוני שירה קופרמן ומיכל אוגולניק. אבשלום ששוני,
תלמה בירו זוהר יעקובסון איריס אהרוני שירה קופרמן ומיכל אוגולניק/אבשלום ששוני

תלמה בירו, מנכ"לית איגוד השיווק הישראלי, ורן גוראון, מנכ"ל פלאפון ויו"ר ועדת החדשנות של האיגוד, אירחו את כנס החדשנות השנתי של איגוד השיווק הישראלי בבורסה לניירות ערך בת"א. איציק בנבנישתי, מנכ"ל פרטנר הציג את שירות פרטנר TV שצפוי לעלות לאוויר בשבועות הקרובים, בירו דיברה על סוגי חדשנות והתמקדה בהבדל בין החדשנות המסורתית לחדשנות המשבשת.

בדוברים: שלי תשובה, שותף בקבוצת הייעוץ האסטרטגי Deloitte; היזמית צמרת פירסט; אריה כוכבי, מייסד ומנכ"ל Water-Gen; ומאור זגורי.

במאזינים: דינה נבות, סמנכ"לית שיווק מזרחי טפחות; אסף אביב, סמנכ"ל שיווק בזק בינלאומי; דפנה נעים שאול, סמנכ"לית שיווק מפעל הפיס; רחלי ירקוני גולדשטיין, סמנכ"לית שיווק טבע; סיגלית הורן גלפרין, סמנכ"ל איגוד השיווק.

גליתה מתרחבת

דנה פרידר, מנור גינדי, גלית מלכין,. אלירן אביטל,
דנה פרידר, מנור גינדי, גלית מלכין,/אלירן אביטל

גלית ודני מלכין, ושמעון אמסלם, מבעלי רשת האופנה GALITA, השיקו אמש את הסניף ה-20 ב-TLV Fashion Mall בתל-אביב. בחוגגים הפרזנטורית דנה פרידר שתינשא בקרוב לבח"ל דין שטרן. הרשת צפויה לפתוח בחודשים הקרובים שני סניפים נוספים ברמלה ובנתניה.

חגיגה יוונית

ניר כרמלי, ינאי ארז, יובל בורנשטיין, ארנון תורן ואופיר אורן. לנס הפקות,
ניר כרמלי, ינאי ארז, יובל בורנשטיין, ארנון תורן ואופיר אורן/לנס הפקות

קבוצת עזריאלי השיקה במתחם המזון בקניון עזריאלי תל-אביב סניף חדש של מסעדות "בר-דגים–מטבח שף מהיר", המתיישבת עם הקונספט החדש של קניוני עזריאלי, רחבות מזון שיהפכו למתחמי שוק פתוח מעוצבים עם מסעדות שף ודוכני פאסט-גורמה. רונית פוגל וליטל פוגל המתמחות בתכנון ועיצוב ברים עיצבו את הסניף כצוללת עתיקה עם קירות בטון חשוף, ריצפת עץ לא מעובדת, חבלים, וחלונות עגולים המאפשרים הצצה לעולמו של השף. אופיר אורן, מנכ"ל עזריאלי תל-אביב ברך על הגעת המסעדה לקניון עזריאלי תל-אביב, כחלק משדרוג מתחם המזון ושיפור השירות והחוויה לבאי הקניון.

אושר ועושר

יצחק דרורי משה רדמן. אבי לוי מ,
יצחק דרורי משה רדמן/אבי לוי מ

משה רדמן, מנכ"ל קבוצת iGroup העניק השבוע צ'ק על-סך 69,000 שקל, ליצחק דרורי, שזכה במקום הראשון בפעילות מועדון ההטבות הדיגיטלי של קבוצת קניוני עופר, ושלח 6,000 הודעות וואטס-אפ. לדרורי הייתה זו חגיגה כפולה לאחר לידת בנו אושר.

המתיחה הגדולה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ימית חנני , אמה קוטלר ודר אנה אגרוצובה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ד"ר אנה אגורצובה, דרמטולוגית ומומחית בינלאומית, הגיעה לישראל להשקת שיטות חדשניות למיני פייסטייט באמצעות חוטי האפטוס, כאורחת חברת פרומדיקס. אגורצובה אמרה כי המגמה העולמית הולכת לכיוון הידוק העור ופחות ניתוחים, שיטה המתאימה לנשים בכל הגילאים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully