וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף פרשת העופרת בקפה? לה פבוריטה: המכונות עומדות בתקן

מיכל רז-חיימוביץ'

14.5.2017 / 11:43

חברת לה פבוריטה, ששמה עלה לפי חודשים ספורים בהקשר סערת העופרת במכונות הקפה, מודיעה כי קיבלה את כל האישורים הנדרשים למכונת קפה העומדת בתקן הנדרש

מכונת קפה. ShutterStock
מכונת קפה/ShutterStock

סגירת מעגל: חברת לה פבוריטה, ששמה עלה לפי חודשים ספורים בהקשר סערת העופרת במכונות הקפה, מודיעה כי קיבלה את כל האישורים הנדרשים למכונת קפה העומדת בתקן הנדרש.

בהודעה שפרסם יו"ר לה פבוריטה ישראל, הוא מציין כי "מאז פרסום הנושא עבדנו לילות כימים בסיוע ספקים של חלקים מהארץ ומאיטליה על-מנת לייצר מכונה שתעמוד בדרישות של 'ללא עופרת'. למרות שבאירופה עולם כמנהגו נוהג, ויצרני המכונות ממשיכים לעבוד כרגיל, הצלחנו במאמץ רב למצוא הדרכים כדי לייצר מוצר העומד בדרישות האיכות של מכון התקנים ומשרד הכלכלה".

עוד הוא מציין כי "מאחר שבאירופה הדרישה שהונהגה בישראל איננה מיושמת, היה קשה מאד למצוא את החלקים המתאימים, אבל במאמץ רב עשינו זאת, ולפני מספר ימים קיבלנו את כל האישורים לחזור ולספק מכונות.

"בלהט האירועים נשמטו העובדות החשובות לגבי מפעלנו - אנו מפעל קטן אשר מייצר מכונות אספרסו מאז שנת 1952. מעטים המפעלים במדינה שיכולים להתהדר בתקופת פעילות כה ארוכה, והסיבה העיקרית היא טיב המכונות וטיב השירות שאנו מעניקים ללקוחותינו. ברוח המקצועיות והדבקות במטרה הצלחנו לעמוד במשימה המורכבת של ייצור דגם חדש lead free".

עוד הוא מציין כי "לפי מיטב ידיעתנו, רובן המכריע של מכונות מיובאות אינן עומדות בתקן החדש, ומאידך ממשיך השימוש בהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully