וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנק הפועלים משיק סניף דיגיטלי בממילא בירושלים

16.5.2017 / 9:51

הסניף החדש שהושק בימים האחרונים בקניון ממילא בבירה ממשיך את מגמת התרחבות הזרוע הדיגיטלית של בנק הפועלים. אריק פינטו: "תגובות נלהבות מלקוחות על בשורת החדשנות שמביאים הסניפים הדיגיטליים"

השקת פועלים דיגיטלי בממילא.
השקת הסניף בממילא

מהפכת הסניפים הדיגיטליים של בנק הפועלים ממשיכה. בימים אלה נחנך סניף דיגיטלי בקניון ממילא בירושלים. הסניפים הדיגיטליים שמשיק הבנק משתלבים בתפיסת השירות הרב-ערוצית של בנק הפועלים ומיועדים לשרת את הצורך ההולך וגדל של הלקוח הישראלי בשירותים בנקאיים מתקדמים, חכמים וזמינים, המתאימים לעידן החדש.

הסניף הדיגיטלי מעניק את כל שירותי הבנקאות ללקוחות פרטיים, חלקם בשירות עצמי ואחרים באמצעות בנקאים מומחים. לקוחות הסניפים הדיגיטליים נהנים משעות פתיחה ארוכות, ממגוון שירותים ומוצרים חדשניים שפותחו במיוחד עבורם, ומצוות בנקאים מומחה שעומד לרשותם ומסייע להם להכיר את מגוון המוצרים החדשים.

הלקוחות מזוהים בכניסה לסניף באמצעות המכשיר הסלולרי שלהם. מדובר בסניפים ללא נייר, ונעשה בהם שימוש בחתימה דיגיטלית באמצעות טאבלטים. בנוסף, ניתן לקבל שירותי ייעוץ פיננסי מרחוק, באמצעות חדרים פרטיים לביצוע שיחות VC עם יועצים פיננסיים של הבנק, ובסניפים גם מוצבים שולחנות מגע שמאפשרים ללקוחות לבנות לעצמם סימולציות פיננסיות.

ראש העיר ניר ברקת אמר: "הסניף הדיגיטלי הוא קונספט מאוד ייחודי שפיתח בנק הפועלים המשתלב עם תנופת החידוש והפיתוח העסקי שהעיר ירושלים חווה. היקפי הפעילות הכלכלית בכל המגזרים העסקיים בירושלים צומחים ובכלל זה בתחום ההייטק ששם את ירושלים על המפה העולמית בשנים האחרונות עם מאות סטארט-אפים חדשים וסיפורי הצלחה שהידוע בהם הוא חברת מובילאיי. שיתוף הפעולה שלנו עם בנק הפועלים פורה מאד: רק בשבוע שעבר שילבנו ידיים ביום העסקים הקטנים והיום אנו חונכים את הסניף החדש בעל החשיבות הרבה. על סיפה של שנת היובל לאיחוד העיר אני מאחל לנו עוד שנות צמיחה ושגשוג רבות ומודה לבנק הפועלים על השותפות".

אריק פינטו, מנכ"ל בנק הפועלים: "אנחנו מקבלים תגובות נלהבות מלקוחות על בשורת החדשנות שמביאים הסניפים הדיגיטליים, שמשלבים את הטכנולוגיות המתקדמות בעולם עם שירות בנקאי מקצועי. הסניפים הדיגיטליים משתלבים בחזון בנק הפועלים של" אישי, אנושי וטכנולוגי"- מצד אחד מגוון כלים טכנולוגיים משוכללים שחוסכים ללקוחות זמן יקר, ומצד שני כוח האדם הבנקאי הטוב ביותר בענף, שמעניק שירות אישי המותאם לצרכיו של כל לקוח".

מערכת וואלה! בשיתוף בנק הפועלים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully