וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נס טכנולוגיות ויבמ ביצעו פרויקט התאוששות עסקית ברשות שדות התעופה בהיקף של כמיליון דולר

צורי דאר

10.11.2002 / 12:34

הפרויקט כלל הקמת "אתר מראה" למערכות קריטיות הקיימות באתר המרכזי של החברה; נס: תחום ההמשכיות וההתאוששות העסקית החל לתפוס תאוצה בעיקר לאחר אירועי 11 בספטמבר



קבוצת התשתיות והאינטגרציה של נס טכנולוגיות בשיתוף חברת יבמ סיימו בימים אלו פרויקט להקמת מערכת התאוששות והמשכיות עסקית במקרה של קריסת מערכות מידע - DRP - Disaster Recovery Planning - ברשות שדות התעופה.



החברות מסרו כי מדובר בפרויקט גדול ומורכב מסוגו הכולל תכנון ויישום שרידות מערכות והתאוששות במקרה של קריסת מערכות מידע. הפרויקט נמשך כ-6 חודשים והיקפו נאמד בכמיליון דולר.



נס טכנולוגיות שימשה כאינטגרטור של הפרויקט, המבוסס על מערכת תשתית ושרתי אחסון ארגוני של יבמ מדגם Total Storage, המכונים Shark.

לדברי ירון מלמד, מנהל אגף מידע ומחשוב מרשות שדות התעופה, הפרויקט ברשות שדות התעופה כלל ביצוע גיבוי מרוחק, הגברת שרידות מערכות המידע, הגברת זמינות המערכות ויכולת חזרה לעבודה, במקרה של קריסת מערכות מידע בפרק זמן קצר ביותר.



הפרויקט כלל הקמת אתר מרוחק עם אותן מערכות קריטיות הקיימות באתר המרכזי הקיים של החברה, המהווה "תמונת מראה" הכוללת מערכות בכל הסביבות בהן פועל האתר המרכזי. בעת קריסת מערכות מידע, האתר המרוחק, שמתעדכן כל הזמן במקביל לאתר המרכזי, ייכנס לפעולה, ולמעשה "ייקח פיקוד" ויאפשר את תפקוד המערכות הקריטיות וחזרה לעבודה סדירה תוך זמן מינימלי.



לדברי שחר אפעל, נשיא קבוצת התשתיות והאינטגרציה בנס, "תחום ההמשכיות וההתאוששות העסקית קיים כבר שנים רבות, והחל לתפוס תאוצה בעיקר לאחר אירועי 11 בספטמבר. חוסר היערכות הולם מצד ארגונים למקרה של קריסת מערכות מידע יכול להביא לפגיעה עסקית קריטית, עד כדי קריסה או פגיעה משמעותית בתפקוד הארגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully