וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהגי המוניות בנתב"ג: "31% הנחה? לא תהיה לנו פרנסה"

מיכל רז חיימוביץ'

21.5.2017 / 16:05

נהגי המוניות של תחנת הדר טוענים כי המחיר שנתנה התחנה במכרז נתב"ג פוגע בהם, בין היתר לאור תוספת של 5 שקלים לכל נסיעה מעבר להנחה האמורה

מחאת נהגי המוניות בירושלים בעקבות החלטת שר האוצר משה כחלון להפחית את תעריפי הנסיעה ב-12%, 14 בנובמבר 2016. נועם מושקוביץ
מוניות/נועם מושקוביץ

זמן קצר אחרי שפורסם כי מוניות הדר וחברת גט זכו יחד במכרז הפעלת המוניות בנתב"ג, זועמים נהגי המוניות של הדר וטוענים לפגיעה בפרנסתם.

גט ומוניות הדר זכו יחד במכרז של נתב"ג לאחר שהעניקו 30% הנחה ממחיר במחירון (לא כולל תוספות מיוחדות דוגמת מזוודה). נהגי מוניות הדר, שהפעילו עד כה את מוניות נתב"ג בבלעדיות, זועמים על תנאי ההסכם כשהם טוענים לפגיעה בפרנסתם בין היתר לאור תוספת של 5 שקלים לכל נסיעה מעבר להנחה האמורה.

נכון לרגעים אלה מתנהלים מגעים בין הדר לוד ובין הנהגים, כדי למצוא מתווה שלא יפגע בפרנסה של הנהגים. ברשות שדות התעופה נתנו למו"מ ארכה של עד מחר ב-14:00, בתקווה שיימצא פתרון.

המחלוקת שמובילה את מוניות הדר לשקול את המשך דרכה במכרז נתב"ג היא בינה ובין גט. ל"גלובס" נודע כי הנחת ה-31% שהובילה לזכייה במכרז של שתי החברות הייתה ביוזמת גט' שהבטיחה כי היא תסבסד את ההנחה לנהגים - כשהכוונה, ככל הנראה, לנהגי שתי החברות. כעת מסתמן שגט נסוגה מהבטחה זו, ולכן המכרז כולו מוטל בספק - הן מבחינת נהגי הדר לוד והן מבחינת נהגי גט, שלא מוכנים לספוג את הסבסוד בעצמם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully