וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים לאתר האינטרנט של בזק בינלאומי

כתב וואלה! עסקים

10.11.2002 / 13:59

האתר החדש תוכנן כדי לייעל את הקשר בין החברה ללקוחותיה, וניתן לשוחח אונליין עם נציגי השירות

בזק בינלאומי השלימה בימים אלה מתיחת פנים, באתר הבית של החברה. מתיחת הפנים באה לידי ביטוי הן מבחינה טכנולוגית והן מבחינה עיצובית.

האתר החדש תוכנן ועוצב כאשר במרכזו ייעול אמצעי הקשר בין החברה ללקוחותיה. האתר משמש אמצעי קשר אינטראקטיבי לנציגי השירות של החברה באמצעות טכנולוגיות תקשורת מתקדמות אשר שולבו בו. כמו כן, יספק האתר מידע מפורט, מקיף ומעודכן ללקוחות קיימים ופוטנציאלים בארבע שפות (עברית, אנגלית, ערבית ורוסית).

האתר מורכב משלושה חלקים נפרדים המיועדים לשלושת סוגי הלקוחות של החברה על פי אופי השירותים והמוצרים המוצעים להם: לקוחות פרטיים; לקוחות עסקיים; לקוחות סלקט. על מנת להיכנס לאתר המיועד ללקוחות הסלקט, לקוחות ה – VIP של בזק בינלאומי Business, יש צורך להזין שם משתמש וסיסמא.

האתר החדש מאפשר ללקוח לבצע שיחה קולית דרך המחשב למוקדי השירות השונים. השירות נקרא "קליק למוקד" והוא פותח כך שהוא מזהה מאיזה עמוד באתר הגיעה השיחה ויודע להפנות בהתאמה אל המוקד הרלבנטי (פרטי, עסקי, סלקט). כמו כן, האתר מאפשר ללקוח לפנות למוקדי השירות באמצעות דואר אלקטרוני על פי נושאים שונים.

המעוניינים לבדוק תעריפי שיחות בינלאומיות ליעדים שונים בעולם יוכלו למצוא באתר את כל האינפורמציה הרלוונטית, כולל את השעה המקומית ביעד המבוקש.


** בזק בינלאומי - מבעלי השליטה בוואלה! תקשורת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully