וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד מפתח תקווה חשוד בהונאת בנק דיסקונט במאות אלפי שקלים

אמיר הלמר

10.11.2002 / 16:25

בנק דיסקונט התלונן כי העו"ד לא העביר לבנק את מלוא הסכומים שגבה עבורו מלקוחות הבנק; גבה שכר טרחה מעבר למגיע לו ולא הפסיק הליך גבייה מלקוחות למרות בקשות הבנק

פרשת הונאה חדשה בבנקים נחקרת על ידי מחלקת ההונאה של מחוז תל אביב, והפעם החשוד הוא עו"ד מפתח תקווה ששימש כעורך דין של בנק דיסקונט, ונתן לבנק שירותים בתחום הגבייה.

החקירה כנגד העו"ד נפתחה לפני כחודשיים, לאחר שבנק דיסקונט התלונן במשטרה בגין חשד לכאורה שאותו עו"ד לא העביר לבנק את מלוא הסכומים שגבה עבורו מלקוחות הבנק, גבה שכר טרחה מעבר למגיע לו ולא הפסיק הליך גבייה מלקוחות למרות בקשות הבנק. ככל הידוע היקף המעילה מוערך במאות אלפי שקלים.

בעקבות תלונה של בנק דיסקונט נפתחה חקירה במפלג הונאה של משטרת מחוז תל אביב. החקירה מנוהלת בצוות בראשות רפ"ק רון הינדי ומפקח אלון ענבר בצח"מ הונאה ת"א.

בשבוע שעבר נערך חיפוש במשרדו של עורך הדין בפתח תקווה במהלכו עוכב לחקירה מנהל משרדו, בן 54, ובסיום חקירתו שוחרר בתנאי שהייה במעצר בית של חמישה ימים. היום נחקר העו"ד הנחשד בהונאה.

מבנק דיסקונט נמסר בתגובה כי "בבדיקה שערך הבנק עלו חשדות לכאורה לפיהן כספים שנגבו מחשבונות חייבים על ידי עו"ד חיצוני לא הועברו לבנק. הבנק התלונן למשטרה, שפתחה בחקירה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully