וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המהדורה הראשונה של "טיים אאוט" תל אביב תצא ביום חמישי הקרוב

רוני קורן-דינר

10.11.2002 / 16:29

היקף ההשקעה בזיכיון צפוי להגיע ל-3 מ' ד'; בקרוב צפויה להתחיל גם הפעילות בתחומי ההוצאה לאור של מדריכי הטיולים ואתר האינטרנט הנושאים אף הם את שם המותג



המהדורה הראשונה בישראל של מגזין הבידור והתרבות "טיים אאוט" תראה אור ביום חמישי הקרוב. תל אביב היא העיר השלישית בעולם בה פועל המגזין בהיקף מלא, אחרי לונדון (שם החל לפעול ב-1968) וניו יורק (1995). המהלך מעורר דריכות ברשת שוקן, המוציאה לאור את "עכבר העיר", מדריך הבילויים המופץ בגוש דן ובערים נוספות מחוצה לו.



כפי שפורסם ב-TheMarker, מאחורי המהדורה התל אביבית עומד יובל סיגלר, מו"ל קבוצת סיגלר (המוציאה לאור את עיתון הפקס "נמר של נייר", אתר "אייס", מגזין YES, עיתון ערוץ הילדים, מגזין אל על "אטמוספירה" ועוד). סיגלר קיבל את הזכויות הבלעדיות לשימוש בשם המותג, בפורמט ובמכלול התכנים של "טיים אאוט" בכל אמצעי המדיה. היקף ההשקעה בזיכיון צפוי להגיע לכ-3 מיליון דולר.



בששת החודשים האחרונים הוקמה בחשאי מערכת המונה כ-40 עובדים קבועים, ועוד כמה עשרות כותבים ומבקרים על בסיס פרילאנס. בקרוב צפויה להתחיל גם הפעילות בתחומי ההוצאה לאור של מדריכי הטיולים ואתר האינטרנט הנושאים אף הם את שם המותג.



עורכת השבועון היא רונית הבר, ואל צוות הכותבים ןהעורכים הצטרפו, בין השאר, גם דרור פויר, נירית וייס, גיל חובב, דנה דרבינסקי, נחמן אינגבר, יואב קוטנר, יעל שוב, סמי דואניאס ואחרים. העורך הגרפי הוא אמיר חסון (לשעבר העורך הגרפי של מוסף הארץ ומגזין TheMarker).



ההפצה תתבצע באמצעות חברת בר פוינט אוף סייל לכל נקודות המכירה בגוש דן ולחנויות סטימצקי ברחבי הארץ. בשלב ראשון, השבועון יהיה בהיקף של 132-148 עמודים בגיליון, ומחירו לצרכן יגיע ל-10 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully