וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאבי מבקש מביהמ"ש למנות "אישיות ציבורית" ככונס הנכסים למניותיו בבזק

אמיר הלמר

10.11.2002 / 16:50

הציע את נשיא העליון בדימוס מאיר שמגר או את השופט בדימוס ישי לויט



איש העסקים גד זאבי מבקש מבית המשפט, שבמידה ותתקבל בקשת הבנקים למנות כונס נכסים למניותיו (19.6%) בבזק , למנות לתפקיד "אישיות ציבורית-שיפוטית". זאבי מציע לתפקיד באמצעות עוה"ד ניצה פוזנר ואילן שביט את נשיא ביהמ"ש העליון בדימוס מאיר שמגר, סגן נשיא ביהמ"ש המחוזי בדימוס השופט ישי לויט או את הכונס הרשמי עו"ד שלמה שחר.



זאבי מציין בבקשתו כי הדבר נדרש "לאור התוצאות הציבוריות הקשות הכרוכות במימוש חבילת מניות בזק". זאבי מבקש שאותה אישיות ציבורית תפוקח ע"י ביהמ"ש ולצידו ימונו במידת הצורך פרקליטי הצדדים - הבנקים וזאבי - כפקידי בית משפט במעמד של מנהלים מיוחדים. כל אלה, הוא טוען, יפעלו במשותף למימוש חבילת מניות בזק בעיתוי המיטבי ובאופן שישיא את התמורה שתושג בעבורן.



זאבי העלה ההצעה בהתיחסותו להודעת קונסורציום הבנקים, באמצעות עו"ד אלקס הרטמן, כי הבנקים עומדים מאחורי בקשתם למנות כונס נכסים למניות בזק וכי על ביהמ"ש לתת החלטתו בעניין כפי שהוסכם בדיון הקודם בין הצדדים.



כזכור, לפני יומיים ביקש זאבי מביהמ"ש שימנע מלתת החלטתו בעניין לתקופה נוספת (מעבר לשבועיים שהוסכמו בדיון הקודם בין הצדדים), וזאת כדי לאפשר לצדדים למצות את סיכויי המו"מ. זאבי ציין כי בנק הפועלים הראה נכונות להמשך השיחות וכך גם בנקים נוספים.



הבקשה הוגשה ללא תגובת הבנקים שלמחרת היום טענו באמצעות הרטמן כי אין מקום להמשיך במו"מ כי הבנקים וזאבי לא הגיעו במשך תקופה של שבועיים לכל הבנה.



הרטמן ציין בהודעה כי מקריאת עיתוני הבוקר התברר שזאבי הגיש לביהמ"ש את הבקשה להארכת מועד ולא המתין לקבל את תגובת הבנקים וכי בניגוד לאמור בבקשת הארכה של זאבי כל הבנקים השותפים בקונסורציום מתנגדים להארכה שהתבקשה על ידו אמש. בעקבות הבקשה והתגובה, ביקשה השופטת אלשייך את התייחסות הצדדים אחד לבקשתו של השני בתוך 48 שעות.



זאבי מוסיף היום במסגרת ההתייחסות כי אם ביהמ"ש יחליט על מינוי של בעל תפקיד מטעמם של הבנקים כי אז יושהה מועד כניסתו לתוקף של אותו בעל תפקיד ב-30 יום נוספים כדי לתת סיכוי אחרון להגיע עם הבנקים לסיכום עסקי שיאפשר פתרון המחלוקות מחוץ לכתלי ביהמ"ש.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully