וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עובדי המשביר לצרכן שוב לא קיבלו משכורות בזמן

עינב בן יהודה

10.11.2002 / 17:49

זהו החודש הרביעי בו מעוכבות משכורותיהם של העובדים; יו"ר הוועד: קיבלנו הבטחה מהנהלת החברה כי נקבל את שכר אוקטובר ביומיים הקרובים



כ-1,800 עובדי המשביר לצרכן שוב לא מקבלים משכורותיהם בזמן. עובדי הרשת אמורים היו לקבל את משכורות חודש אוקטובר ב-9 בחודש, אך מכיוון שתאריך זה יצא ביום שבת, היתה אמורה משכורתם להיכנס היום, ב-10 בחודש.



יו"ר ועד עובדי המשביר לצרכן, דבורה יצחקי, אישרה כי אכן העובדים טרם קיבלו את משכורותיהם, אך הוסיפה כי הנהלת החברה הבטיחה להם כי יקבלו משכורותיהם ביומיים הקרובים.



בשלושת החודשים האחרונים, יולי, אוגוסט וספטמבר, העבירה הנהלת הרשת את משכורותיהם של העובדים באיחור, וזאת כחלק מאמצעי לחץ על העובדים לשוב ולדון עם הנהלת החברה על תוכנית ההבראה. היום ציינה יצחקי כי העובדים קיבלו את משכורות החודשים הקודמים במלואם.



לפני שבוע קיבל בית המשפט את בקשת הוועד הממונה על ניהול המשביר להוצאת צו הקפאת הליכים למשך 60 יום. בקשת הקפאת ההליכים נעשתה בתמיכה והסכמה של ועד העובדים של הרשת. בית המשפט קבע כי הדיון הבא בבקשה יחול ב-2 בינואר 2003 ובינתיים יפעל המשביר על פי מהלך עסקיו הרגיל. כמו כן, תוכנית הבראה כוללת צפויה להיות מוגשת בפני בית המשפט עוד כשבועיים. מהבקשה עולה כי חוב המשביר לבנקים עומד על כ-490 מיליון שקל והחוב לספקים ועובדים הוא כ-270 מיליון שקל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully