וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אי.בי.אי: "לא מן הנמנע כי רווחי נייס ייפגעו ברבעון השלישי בשל האיחוד לראשונה של הפסדי TCS"

אמיר טייג

10.11.2002 / 18:15

ירון קנטי מעלה את המלצתו ל"קנייה" אך מפחית את מחיר היעד ל-12.5 דולר, כ-43% מעל מחיר השוק; ממליץ לנצל את מחירי השפל של המניה, למרות הסיכון הגבוה



"לא מן הנמנע כי שורתה התחתונה של נייס עלולה לקטון בשל הפסד של TCS ברבעון הרביעי", כך כותב ירון קנטי מאי.בי.אי. להערכתו, שורת המכירות של נייס תגדל ב-10 עד 11 מיליון דולר בעקבות האיחוד לראשונה של TCS, אך הרכישה צפויה לגרור עמה הוצאות חד פעמיות של 4 עד 6 מיליון דולר. עם זאת, קנטי צופה כי הרווח למניה שתציג החברה ברבעון הרביעי יסתכם ב-10 סנט, כלומר מיזוג TCS לא יפגע בתוצאות נייס ברבעון הרביעי.



קנטי כותב כי "הדיסקאונט העמוק, העמידה ביעדים שהוצבו והמעבר לרווחיות, גורמים לנו להמליץ למשקיעים לנצל את מחירי השפל של המניה, למרות הסיכון הגבוה", לפיכך בוחר להעלות את המלצתו למניית החברה מ"צבור" ל"קנייה". אך מנגד מוריד קנטי את מחיר היעד ל-12.5 דולר למניה, כ-44% מעל מחיר השוק.



את הורדת מחיר היעד מסביר קנטי בסביבה העסקית בה פועלת החברה. "תוצאות פעילות חטיבת CEM ברבעון השלישי, ובעיקר אזהרות הרווח של מתחרותיה של נייס לגבי שוק הקלטת הקול גורמים לאי.בי.אי להעריך כי השנה הבאה עתידה להיות מאתגרת יותר מבחינת החברה בתחום הליבה שלה - הקלטת הקול", כותב קנטי. בעקבות כך הוא בוחר להנמיך את תחזיותיו לשנה הקרובה למכירות של כ-233 מליון דולר ורווח של 80 סנט למניה.



קנטי מזכיר כי החברה צפויה לקבל כ-30 מיליון דולר בחובות של לקוחות ומלאי, אשר צפויים להפוך למזומן בטווח השנה הקרובה. להערכתו, מימוש נכסים אלו למזומן צפוי להניב לחברה רווח נוסף של כ-1 עד 2 מיליון דולר, לפי חישוב של 5% על מחזור מכירות. עם זאת מזכיר קנטי כי רווח זה יתפרש לאורך זמן.






טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully