וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו: "הרפורמה במס היא הדבר הכי לא מתאים שניתן לעשות עכשיו, אני מתנגד לה נחרצות"

אמיר טייג

10.11.2002 / 19:32

הממשלה אישרה 3 תיקונים ברפורמה הנוגעים לקרנות נאמנות; הגבילו את קיזוז המס של הקרנות הנובע מהפסדי הון בגין השקעה במניות זרות ל-10% בלבד בשנה



"הרפורמה במס היא הדבר הכי לא מתאים שניתן לעשות עכשיו", כך אמר היום שר החוץ בנימין נתניהו בישיבת הממשלה בנושא תיקונים ברפורמה במס. "צריך לשקול מה יש לעשות בנושא, אך בטח לא את הרפורמה הזאת, אני מתנגד לה נחרצות", אמר נתניהו לאחר שביקש את רשות הדיבור בתום הדיונים בישיבת הממשלה לגבי הכנסת תיקונים ושינויים ברפורמה במס, אשר אושרה כבר על ידי הכנסת.



עד כה אישרה הממשלה שלושה תיקונים ברפורמה במס בנוגע לקרנות נאמנות: הגבילו את קיזוז המס הנובע מהפסדי הון בגין השקעה במניות זרות ל-10% בלבד בשנה; הרחיבו את האפשרות לשנות את המבנה של קרנות הנאמנות בנוגע לפיצול ומיזוג של קרנות, וכן דחו בחודש את מועד הסיווג האחרון של הקרנות בין המסלול החייב במס ובין שאינו חייב במס עד תום שנת 2002.



בנוגע להשקעות של תושבי חו"ל בישראל, החליטה הממשלה כי תושב חוץ שהחזיק במניות שאינן סחירות, שהפכו לסחירות, יהיה חייב במס גם על התקופה בה היו המניות לא סחירות. החלטה זו משנה את המצב הקודם בו לא היה תושב זה חייב במס על התקופה בה המניות היו לא סחירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully