וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנכ"ל הרשות השנייה, מוטי שקלאר, המריא ללונדון לנסיעת עבודה על חשבון חברת החדשות של ערוץ 2

בועז גריילסמר

10.11.2002 / 12:19

מתוקף תפקידו, אחראי שקלאר גם על חברת החדשות של ערוץ 10, העתידה להתחרות בזו של ערוץ 2; דוברת הרשות: "הוא אינו משתתף בדיונים על חברת החדשות של ערוץ 10"



מנכ"ל הרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו, מוטי שקלאר, נסע בשבוע שעבר לסיור עבודה בלונדון, במימון חברת החדשות של ערוץ 2. מתוקף תפקידו משמש שקלאר יושב ראש דירקטוריון חברת החדשות, ובמקביל ­ האחראי על ערוץ 10, מתחרה פוטנציאלי של ערוץ 2 ושל חברת החדשות שבבעלות זכייניותיו. שקלאר ומנכ"ל חברת החדשות, שלום קיטל, נסעו ללמוד על דרכי עבודתן של תחנות שידור בעידן של ריבוי ערוצים, ונפגשו עם בכירים ברשתות הטלוויזיה NTI ו-NNC.



בתקופה הקרובה אמורים שקלאר ומועצת הרשות השנייה לדון בשורה של הקלות שמבקשים ראשי ערוץ 10כדי לסייע להתאוששות הערוץ. בנוסף, מועצת הרשות אמורה לדון בשבועות הקרובים בנושאים שונים הקשורים לחברת החדשות העתידית של ערוץ 10, בניהולו של רם לנדס. גורמים ברשות השנייה הביעו השבוע תמיהה על כך שבתקופה כה רגישה לשוק התקשורת מפגין שקלאר קשר הדוק עם חברת החדשות של ערוץ 2.



במכתב ששלח לפני כחודש למנכ"ל ערוץ 10, מודי פרידמן, התייחס שקלאר לבקשת הערוץ להקלה בדרישות הרשות השנייה. "יקשה עלי להגן על החלטת המועצה ביחס למחויבות לז'אנרים עליונים ב-2003. קושי זה נובע מידיעות המגיעות אלי על אודות סכומי כסף ניכרים המוצעים לכוכבים שבכוונתכם לגייס לשורות הערוץ. לא יעלה על הדעת שהרשות תפחית מחויבויות מכרזיות על מנת לאפשר לכם להתמודד בשוק ולפתח תחרות בריאה, בעוד שהכספים יתועלו על ידיכם לטובת משכורות עתק לכוכבים", כתב שקלאר.



דוברת הרשות השנייה, נחמה לאור, מסרה בשמו של שקלאר: "מטרת הנסיעה היתה להיערך להתפתחויות בעידן ריבוי הערוצים והמעבר לשיטת הרשיונות. מתוקף היותו של שקלאר יושב ראש דירקטוריון חברת החדשות ובשל העובדה כי הנסיעה נגעה בתחומי אחריותו שם, מומנו הוצאות הנסיעה על ידי חברת החדשות של ערוץ2. שקלאר וקיטל יגישו לדירקטוריון סיכום של הנושאים שנלמדו בנסיעה. כדי לשמור על ריחוק מסוים וכדי למנוע ניגוד עניינים, שקלאר אינו משתתף בדיונים שנערכים ברשות בנושא חברת החדשות של ערוץ 10".



מחברת החדשות נמסר: "אין לנו עניין להגיב על כל הגיג של ערוץ 10. עם זאת, יש להזכיר כי על פי החוק, שקלאר הוא יו"ר דירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully