וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשבר בדרך לפתרון: אלה המחירים שתשלמו מעכשיו על מוניות מנתב"ג

26.5.2017 / 13:05

gett ומוניות "הדר-לוד", הזוכות במכרז להפעלת שירותי ההסעות מנמל התעופה, הגיעו להסכמות הלילה שיאפשרו הוזלה של 31% במחירים. המכרז יהיה תקף על לסוף 2021 עם אפשרות להארכה של 3 שנים

צילום: צלמי וואלה!NEWS וסרטוני גולשים, עריכה: שניר דבוש

האם משבר המוניות מנתב"ג בדרך לפתרון? gett ומוניות "הדר-לוד", שתי הזוכות במכרז החדש להפעלת שירותי ההסעות בתשלום מנמל התעופה בן גוריון לרחבי הארץ, הגיעו הלילה (שישי) להסכמות ביניהן על הפעלה משותפת של מערך ההסעות. שתי החברות צפויות לחתום ביום ראשון על החוזה, שייכנס לתוקף החל מיום שני בבוקר. מרגע כניסתו לתוקף, תתאפשר הוזלה של מחירי המוניות מנתב"ג בשיעור של 31%. המכרז יהיה תקף עד לסוף שנת 2021, עם אופציה להארכה לתקופה של 36 חודשים.

הבוקר, לאחר ההודעה על הסיכום, הודיעו חלק מנהגי "הדר-לוד" על התנגדותם. לטענתם, המחירים החדשים יהפכו את נסיעותיהם מנתב"ג ואליו ללא כדאיות מבחינה כלכלית. לכן, הצהירו חלקם על כוונתם לשבש את פעילות המוניות מנתב"ג.

מכרז המוניות, שנערך לאחר שליטה של 30 שנה של "הדר-לוד" בשירותי ההסעה מנתב"ג, כלל תחרות על המחיר הנמוך ביותר לצרכן. במסגרת מכרז המוניות כללה רשות שדות התעופה תחרות במכרז על פרמטר אחד בלבד, והוא שיעור ההנחה מתעריף דמי הנסיעה מנתב"ג, הן על התעריף הקבוע בצו, והן על פי נסיעה לפי מונה, כפי שנקבע בצו פיקוח על מחירי מצרכים ושירותים (מחירי נסיעה במונית) התשע"ז - 2016.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully