וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כך תוכלו להתקבל למשלחת ה"Wow Tour" של קוקה קולה

28.5.2017 / 9:25

במסגרת הפרויקט עליו הכריזה חברת קוקה קולה ישראל ייצאו 30 בני נוער למסע לאורך חופה המערבי של ארה"ב. כדי להתקבל למשלחת יצברו בני הנוער נקודות בפעילות התנדבותית

קוקה קולה וואוו טור. גוסטבו הפקות,
קוקה קולה וואוו טור/גוסטבו הפקות

אחרי שבשנים האחרונות ערכה חברת קוקה קולה ישראל לכבוד הקיץ את אירועי Summer Love וקוקה קולה וילג', הודיעה השנה החברה על פרוייקט חדש וייחודי – Coca Cola Wow Tour. במסגרת הפרויקט תיבחר משלחת שתמנה עשרות צעירים בגילאי 16-18 מכל רחבי הארץ ותצא למסע קיץ ענק בן 12 ימים לאורך חופה המערבי של ארה"ב, במלונות ועל גבי לימו-בוס - אוטובוס שינה מיוחד אשר יעבור בין שלל אתרים ואטרקציות בו תלון הנבחרת ותעביר בו חווית בלתי נשכחות.

כדי להיבחר למשלחת יצטרכו הצעירים לעמוד בתהליך בן שלושה שלבים. במסגרת הפרויקט ישתתפו המתמודדים בשלל משימות ויצברו ניקוד אישי, ישתתפו באירוע שיא ענק שיתקיים בפארק נחל חדרה במשך 12 שעות וביום אודישנים לצד עשרות צעירים.

קוקה קולה וואוו טור. גוסטבו הפקות,
קוקה קולה וואוו טור/גוסטבו הפקות

בשלב הראשון, יפתחו המתמודדים חשבון אישי באתר ייעודי של הפעילות ובו סל נקודות, אותו יוכלו למלא על ידי עמידה במשימות חווייתיות אליהן יונחו מראש. כמו כן, באמצעות שיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה' (המאגדת את כל הזדמנויות ההתנדבות בישראל) יוכלו המתמודדים להתנדב ולתרום שעות פעילות קהילתיות בעשרות עמותות שונות ברחבי הארץ כדוגמת ניקוי חופים, קטיף בשדות, אריזות מזון לנזקקים וסיוע לבעלי חיים במצוקה. על שעות התנדבות אלו יוכלו בני הנוער לקבל ניקוד גבוה יותר אשר ייצבר להם בחשבונם האישי.

מבין כל המשתתפים שייקחו חלק בשלב הראשון, יבחרו כ- 10,000 המתמודדים הראשונים שהגיעו לרף הנקודות הנדרש, ואלו יוזמנו לשלב השני ובו אירוע שיא ענק שיתקיים ב- 4.7 בפארק נחל חדרה הכולל הופעות, תחנות והפעלות. במסיבת הענק, שתתפרס על פני 12 שעות רצופות, יוקמו עשרות עמדות שיאפשרו למתמודדים להמשיך ולצבור ניקוד נוסף שיצטבר לניקוד שאספו בשלב הראשון.

בשלב השלישי והסופי, יבחרו כ-100 זוגות מתוך הנוכחים באירוע השיא - אלו שצברו את מירב נקודות הזכות וענו על מירב הקריטריונים של הפעילות. 100 הזוגות המתמודדים יוזמנו לסדרת אודישנים, סימולציות וסדנאות בפני ועדה מיוחדת. בסיום התהליך יבחרו 30 צעירים שירכיבו את המשלחת לארה"ב.

שלי שמיר-קינן, סמנכ"לית השיווק של קוקה-קולה, מסרה: "לאחר שנים בהם קיימנו את אירוע הקיץ הגדול ביותר בישראל- Coca-Cola Summer Love"", החלטנו השנה להעניק חוויה של פעם בחיים, כזאת שטרם נעשתה. בגיבוש הפרויקט הושקעה מחשבה רבה על מנת ליצור שילוב של רגעים חווייתיים, לצד התנדבות ותרומה לחברה. בשיתוף פעולה עם עמותת 'רוח טובה', הצלחנו לייצר מנגנון בו יוכלו אלפים לצאת בקיץ הקרוב ולתרום מזמנם לטובת הקהילה והחברה. אנו בטוחים כי צפויה חוויה בלתי נשכחת למתמודדים וכמובן לזוכים".

ההשתתפות מיועדת לגילאי 16-18. להגשת מועמדות יש להיכנס לאתר האינטרנט של "קוקה-קולה ישראל" בכתובת www.cocacola.co.il ולמלא את דף ההרשמה המצורף.

  • עוד באותו נושא:
  • קוקה קולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully