וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידו דיסנצ'יק לא ימונה מחדש לתפקיד יו"ר בזק

הדר חורש

11.11.2002 / 7:25

שר התקשורת וראש הממשלה מתנגדים למינוי מחדש; שרון חתם על הארכת מינויו של דיסנצ'יק לחבר דירקטוריון החברה, ואולם החליט שלא להאריך מינויו כיו"ר



יו"ר בזק , עידו דיסנצ'יק, לא ימונה מחדש לתפקיד יו"ר הדירקטוריון בשל התנגדותם של שר התקשורת, ראובן ריבלין, וראש הממשלה, אריאל שרון. תוקף מינויו של דיסנצ'יק כדירקטור וכיו"ר הדירקטוריון יפקעו ב-17 בנובמבר וחידושם מותנה בחתימת ראש הממשלה ושר התקשורת. שרון חתם על הארכת מינויו של דיסנצ'יק לחבר דירקטוריון החברה, ואולם החליט שלא להאריך את מינויו כיו"ר הדירקטוריון.



דיסנצ'יק כיהן בתפקיד יו"ר דירקטוריון בזק במשך שלוש שנים לאחר שמונה על ידי ראש הממשלה הקודם, אהוד ברק. שר התקשורת וראש הממשלה מבקשים כעת למנות יו"ר מטעמם, אך זהות היו"ר הבא עדין לא נקבעה. בין המועמדים מוזכרים שר האוצר לשעבר מטעם הליכוד יורם ארידור, וחברת דירקטוריון בזק מרים מזר, חברת מפלגת הליכוד.



על פי הנחיות היועץ המשפטי לממשלה, לא ניתן למנות בכיר בחברה ממשלתית בתקופה של טרום בחירות. לכן עשויים השרים להתקשות במינוי יו"ר חדש לבזק עד לאחר הבחירות בסוף פברואר. בכוונת השרים להורות על ניהול דירקטוריון בזק באמצעות יו"ר שייבחר מדי ישיבה, ובשלב מאוחר יותר תוגש בקשה מיוחדת למנות לחברה יו"ר קבוע למרות הבחירות הקרבות.



דוברת משרד התקשורת מסרה אתמול כי השר החליט שלא למנות את דיסנצ'יק לתפקיד יו"ר בזק, ואולם עדיין לא החליט מי יהיה מועמדו לתפקיד היו"ר הבא.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully