וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים גבריאלי מונה לסגן יו"ר תנובה ונציג Bright Dairy בישראל

שני מוזס

5.6.2017 / 15:33

גבריאלי, שכיהן עד תחילת 2016 כמנכ"ל אי.די.בי פתוח, מכיר היטב את שוק המזון הישראלי, מניסיונו כסגן יו"ר בשופרסל

חיים גבריאלי. צילום: איל יצהר, גלובס
חיים גבריאלי/גלובס, צילום: איל יצהר

חברת Bright Dairy הודיעה היום (ב') על מינויו של חיים גבריאלי לנציג החברה בישראל ולסגן יו"ר תנובה.

אמר ג'אנג צ'ונג ג'יאן, יו"ר תנובה, אמר היום כי הם משוכנעים כי כישוריו האישיים וניסיונו העסקי העשיר של גבריאלי בישראל ומחוצה לה יסייעו רבות לתנובה באתגרים העומדים בפניה – בשוק המקומי ובשווקים הבינלאומיים החדשים. במקביל, כחלק מתהליך עיבוי הצוות של Bright Dairy בישראל, תמונה מנהלת מטעם החברה, Jiuli, כאחראית על חיזוק הסינרגיה בין החברה הסינית לתנובה.

גבריאלי מסר היום בהודעה לעיתונות: "אני מודה ליו"ר ג'אנג ולהנהלת Bright dairy על האמון שנתנו בי, ושמח מאוד להצטרף לצוות של חברת המזון המובילה בישראל. תנובה מילאה תפקיד מרכזי בשוק המזון הישראלי במשך 9 עשורים, ואני משוכנע כי יחד עם שותפינו הקיבוצים בראשות עמית בן-יצחק, מנכ"ל תנובה אייל מליס, הנהלת החברה ועובדיה נוכל להתמודד בהצלחה עם האתגרים החדשים הניצבים לפניה."

גבריאלי (47) כיהן עד תחילת 2016 כמנכ"ל אי.די.בי פתוח, בה שימש במגוון תפקידים במשך 12 שנה. לפני כן שימש יועץ לשר האוצר אברהם (בייגה) שוחט. בין היתר כיהן גבריאלי כיו"ר וכדירקטור במספר רב של חברות מקבוצת אי.די.בי, בהן שופרסל, מודיעין אנרגיה, אלרון ואי.די.בי תיירות. גבריאלי מכיר היטב את שוק המזון הישראלי, מניסיונו כסגן יו"ר בשופרסל.

גבריאלי, נשוי ואב ל-3 ילדים הוא בעל תואר שני במינהל ציבורי למנהלים באוניברסיטת חיפה. מאז שפרש מאי.די.בי הוא מכהן כסגן יו"ר השלוחה הישראלית של ברוקר הביטוח הבינלאומי Aon.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully