וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיזוג בענף הפלדה: פקר פלדה תעביר את פעילות הפלדה שלה לידפז הבורסאית תמורת הקצאת מניות

גולן פרידנפלד

11.11.2002 / 10:54

יחס הקצאת המניות ייקבע על פי הערכות שווי שיבצעו החברות; ההון העצמי של החברות בתחום הפלדה מקבוצת פקר עומד על 64.3 מיליון שקל ואילו הונה העצמי של ידפז מסתכם בכ-43 מיליון שקל



המיזוג של שתיים מהחברות הבורסאיות המובילות בתחום הפלדה יצא אתמול לדרך. חברות פקר פלדה וידפז חתמו היום על מכתב כוונות בלתי מחייב לפיו תקצה ידפז מניות לפקר פלדה תמורת העברת מלוא פעילות הפלדה של פקר לתוך ידפז.



שיעור המכירות המשוער של כל חברות הפלדה של פקר מסתכם בכ-80 מיליון דולר מתוך סך כל המכירות השנתיות של הקבוצה המסתכם נכון לאותו מועד בכ-130 מיליון דולר. שיעור המכירות של ידפז מוערך בכ-35 מיליון דולר. ההון העצמי של חברות הפלדה של פקר מסתכם בכ-218 מיליון שקל ואילו הונה העצמי של ידפז מסתכם בכ-42.8 מיליון שקל.



שתי החברות הסכימו שהקצאת המניות לפקר תבוצע על פי יחס שייקבע על פי הערכת שווי של כל אחת מהחברות ואשר יבוצעו על ידי מומחה כלכלי המוסכם על הצדדים בהתבסס על דו"חות יוני 2002. פעילויות פקר שיועברו לידפז כוללות את פקר פלדה מפעלי דרום, פקר פלדות ומתכות, פקר פלדות דייק, פ.ל.ה הנדסת תאורה וחברת איירספילד הרשומה באירלנד. לא יועברו לידפז פעילויות חברת איירספילד הרשומה בהולנד ובקפריסין וכן העסקה שאושרה ואשר עומדת להיחתם בין פקר לבין Mdland Resources Holding בקשר לפעילות משותפת ברוסיה ואשר לגביה תינתן לידפז אופציה להיכנס בנעליה של פקר.



בחברות ציינו הבוקר כי מכתב הכוונות האמור קובע את עיקרי המסגרת להמשך קיום המשא ומתן בין הצדדים ומאפשר התחלה מיידית של תהליך בדיקות הנאותות ההדדיות. השלמת העסקה כפופה לחתימת הסכם מחייב וקבלת האישורים הנדרשים וכן למספר תנאים מתלים, ביניהם קבלת אישור נציבות מס הכנסה, קבלת אישור הממונה על ההגבלים העסקיים, קבלת האישורים הנדרשים ממרכז ההשקעות, ועמידה בכל תנאי רשות ניירות ערך.



פקר פלדה סיימה את המחצית הראשונה של שנת 2002 עם רווח נקי של 5.2 מיליון שקל לעומת 1.2 מיליון שקל בתקופה המקבילה. מחזור המכירות של קבוצת פקר הסתכם בכ-297 מיליון שקל לעומת 317 מיליון שקל, והמחזור השנתי של פעילות הפלדה מסתכם כאמור בכ-80 מיליון דולר. ידפז סיימה את המחצית הראשונה שלך 2002 עם רווח נקי של 2.8 מיליון שקל לעומת הפסד של 1.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד. המחזור של ידפז הסתכם בכ-80 מיליון שקל במחצית הראשונה של השנה לעומת מחזור מכירות של 83 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully