וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלובס ולאומי משיקים את אירועי "דיגיטל על הבר"

7.6.2017 / 8:47

"דיגיטל על הבר", סדרת אירועים חדשה, תעסוק בהשפעת העולם הדיגיטלי על יחסים בין-אישים. במסגרת הסדרה ד"ר אייל דורון ינסה לענות על סוגיות, כמו הקשר בין טכנולוגיה לאושר, מי הם המנהלים ששינו את כללי המשחק העסקי וכיצד לשרוד זוגיות והורות בעידן הדיגיטלי

דיגיטל על הבר. גלובס
דיגיטל על הבר/גלובס

גלובס ולאומי משיקים סדרת אירועים חדשה: "דיגיטל על הבר" כחלק מפרוייקט ישראל IL. המפגשים יעסקו בהשפעת העולם הדיגיטלי על יחסים בין-אישיים. אירועי הסדרה החדשה יערכו במספר מוקדים ברחבי הארץ. את האירועים השונים ינחה ד"ר אייל דורון, יוצר וחוקר תבונה יצירתית ומומחה לפיתוח חשיבה המצאתית. ד"ר דורון ישוחח עם יזמים, מנהלים, צעירים מפתיעים ואנשים דיגיטליים במיוחד במטרה להבין מהו באמת העולם הדיגיטלי, למה אנחנו צריכים להפסיק לפחד משינויים וחוסר ודאות ואיך להתנהל בעולם שלא מפסיק להפתיע.

כאמור, הסדרה תכלול כמה מפגשים שיתקיימו במהלך חודש יוני ותחילת יולי. המפגש הראשון, שייערך בבר הדאבלין בהרצליה, תחת הכותרת "איך להיות מאושר במאה ה-21: העולם השתנה, האם גם אנחנו?" ייבחן האם מצבנו מעולם לא היה טוב יותר; איך זה שהישראלים כל כך מאושרים? איפה הכי טוב בעולם להיות אשה ואמא? למה לכולנו יש ילד מועדף? ומהו הקשר המפתיע בין טכנולוגיה לבין אושר?
יום ראשון, 11 ביוני, 2017
בר הדאבלין, רח' אריה שנקר 4, הרצליה
לפרטים והרשמה>>

המפגש השני, שיתקיים ב'ליבירה' בר בחיפה, יעסוק ב"מוסריות בעולם הדיגיטלי, וכיצד המסכים השפיעו על חיינו." יעלו בו השאלות הבאות: האם הידרדרנו מוסרית ואם כן, איך זה שאנחנו מתנדבים יותר מפעם? איך עיצבו המחשב, הטלוויזיה והטלפון הנייד את היחסים הבין-אישיים שלנו - חצי מחיינו נבלה עם מסכים ומכונות חכמות, מה מצפה לנו: עולם קר ומנוכר, או אוטופיה מפתיעה.
יום ראשון, 25 ביוני, 2017
שאנן בר, רח' שלום עליכם 3, חיפה

לפרטים והרשמה>>

המפגש השלישי יערך בביר באזר בירושלים, ויעסוק במנהיגות וניהול בעולם דיגיטלי ובלתי צפוי - נבחן בו איך זה שהעולם החדש מנוהל ברובו על ידי מנהלים "אקסצנטריים", ונערוך היכרות עם המנהלים ששינו את כללי המשחק. בנוסף, נענה בו על שאלות כגון מדוע ראיונות עבודה הוחלפו בחידות כגון איך לרוקן מטוס מלא בכדורי באולינג.
יום רביעי, 28 ביוני, 2017
ביר באזר, רח' עץ חיים 3, ירושלים
לפרטים והרשמה>>

המפגש הרביעי, בבר האיסמי סלמה בת"א ייבחן את הזוגיות וההורות בעידן הדיגיטלי. בין השאר יעלו בו הסוגיות הבאות: מדוע הדומים שורדים לאורך זמן? האם הדור הצעיר מאבד מגע מהמציאות ומנותק רגשית? ואיך לחנך ילדים לתוך עולם בלתי צפוי מסתורי?
יום שלישי, 4 ביולי, 2017
בר האיסמי סלמה בר, רח' אסתר המלכה, 2 תל-אביב
לפרטים והרשמה>>

כאמור, את סדרת האירועים ינחה ד"ר אייל דורון, וייקחו בה חלק גם אורחים שונים ומפתיעים. הכניסה חינם, אך מותנית בהרשמה מראש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully