וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי יהיה דור העתיד של שיבא-תל השומר?

רונית מטיאס

7.6.2017 / 11:45

מי פגש את מנכ"ל eBay העולמית? מי טעם מהתפריט החדש של קפה ג'ו? מה עשתה מכונית רנו באמצע קניון רמת-אביב?

eBay מגדילים

אלעד גולדנברג, דווין ווניג, יובל מטלון. ענבל מרמרי,
אלעד גולדנברג, דווין ווניג, יובל מטלון/ענבל מרמרי

דווין וניג, מנכ"ל eBay העולמית, שהגיע לביקור בישראל, זכה לאירוע שנערך לכבודו ב"בית השמחות" בתל-אביב. במוזמנים מנכ"לים החברים בפורום חברות הייטק הרב-לאומיות של IATI-ארגון הגג של תעשיית ההייטק בישראל. וניג גילה בנאומו כיeBay- מתכוונת להגדיל את החברה בארץ, אם באופן אורגני ואם על-ידי רכישות, והדגיש כי החברה בארץ חשובה מאוד לחברה העולמית. וניג ציין כי מרכז המו"פ בישראל מפתח עבור החברה חלק מהפיתוחים הכי חשובים לחברה.

בין האורחים: אלעד גולדנברג, מנהל הפעילות העסקית של איביי ישראל; יובל מטלון, מנכ"ל איביי ישראל, נהנו מארוחת ערב שך השף אסף גרניט.

חתונת השנה

עמי שם טוב, אסתר אלדן, מוטי סלע. רונית מטיאס,
עמי שם טוב, אסתר אלדן, מוטי סלע/רונית מטיאס

שידוך בזירה הקולינרית. בכירי רשת קפה ג'ו ומנטה, השיקו בבית קרנדג'י בתל-אביב תפריט קיצי. אסתר אלדן, מנכ"לית דלק ישראל ומוטי סלע, מנהל אגף שיווק, סחר ופיתוח עסקי, סיפרו על התפריט החדש הכולל את מוצרי קפה ג'ו שיימכר במאות נקודות המכירה של מנטה ועל הקו החדש של מוצרי הבריאות. עמי שם-טוב, מנכ"ל קפה ג'ו, ציין כי הרשת החוגגת בימים אלה 20 שנות קפה גורמה וקולינריה, מציעה תפריט חדש לחלוטין עם חדשנות מוצרית, החל מהכנסת טאבון לסניפים ועד קפסולות קפה במהדורות מיוחדות ותפריט קינוחים חדש בשיתוף פעולה עם השף-קונדיטור אלון שבו, שהגיש למוזמנים מנות נבחרות.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

איכותיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
דוד בן משה ועמת מילוסלבסקי כחלון/מערכת וואלה!, צילום מסך

לרגל יום איכות הסביבה הבינלאומי חשפו ענת מילוסלבסקי כחלון, מנכ"לית רנו ישראל ודוד בן-משה, מנכ"ל קניון עופר רמת-אביב, את הרכב החשמלי רנו זואי, והזמינו את הלקוחות לנהוג על הרכב מהקניון לביתם או להזמין את הרכב לאסוף אותם הביתה בסיום השופינג. מילוסלבסקי כחלון אמרה כי על-פי מחקר שערכה קרסו מוטורס, עולה כי מעל %10 מהישראלים מעוניינים לרכוש רכב חשמלי.

דור העתיד

קותי לוריא ואורית בנבנישתי. סיגל אלקובי,
קותי לוריא ואורית בנבנישתי/סיגל אלקובי

ורד גרינבוים, מנכ"לית אגודת ידידי המרכז הרפואי שיבא תל-השומר, ניצחה ביד רמה (כהרגלה בקודש), על ערב הגאלה השנתי המסורתי של ידידי שיבא, ברוח "חגיגות היובל של מערך היולדות" כשלצידה פרופ' יצחק קרייס, מנהל המרכז הרפואי המשולב, וגליה מאור, יו"ר אגודת הידידים. קייטרינג פלפל פרודקשן בשיתוף דוד ויוסף האכילו, ובהמשך הושקה "אגודת ידידי שיבא הצעירים". גרינבוים הזמינה את הידידים הצעירים לתרום מרעיונותיהם החדשניים ולהפוך לידידי שיבא כמו הוריהם. אולגה ולב לבייב, ודליה ודוד ארבוב, קבלו את אות יקיר שיבא על תרומתם למרכז הרפואי שיבא.

הדסה פתאל הניה נור, אורלי מנע שני. רונית מטיאס,
הדסה פתאל הניה נור, אורלי מנע שני/רונית מטיאס

רגע מרגש נרשם כשהוקרן סרטה של נירית ירון, שתיעד סיפורה של יולדת. אורנה בנאי פתחה, אדיר מילר הצחיק, ויובל דיין נעלה. משה ברון הפיק את הערב במהלכו נאספו מעל 3 מיליון שקל, כשהשולחן היקר ביותר נמכר ב-200,000 שקל. הכסף קודש להרחבת מערך היולדות בשיבא, והקמת פגייה חדשה ממוגנת ומודרנית שתעמוד בסטנדרטים של מרכזים מובילים בעולם, בכל הקשור לציוד טכנולוגי ולתנאי לפגים ולהוריהם. ביציאה פונקו הנשים עם שי של לוריאל והגברים עט מתנת פרויקט בראשית.

אילן גרינבוים, משה אדרי וטל חובש,. רפי דלויה,
אילן גרינבוים, משה אדרי וטל חובש/רפי דלויה
ורד גרינבוים, אתי רוטר, ניצה גביש. רונית מטיאס,
ורד גרינבוים, אתי רוטר, ניצה גביש/רונית מטיאס
אבי בוסקילה, יצחק קרייג, משה נור. רונית מטיאס,
אבי בוסקילה, יצחק קרייס, משה נור/רונית מטיאס

זה רק ספורט

פרלה זייברט, טופז גביש ג'ני קובה. רונית מטיאס,
פרלה זייברט, טופז גביש ג'ני קובה/רונית מטיאס

האחיות ג'ני קובה ופרלה זייברט, מבעלות רשת JACK KUBA-רשת חנויות בוטיק יוקרתית להלבשה תחתונה, השיקו קולקציית חזיות ספורט מקצועית שפותחה ועוצבה בשיתוף מומחים לפיזיולוגיה ומאמנים, המעניקה לראשונה מענה מושלם בקטגוריה הנחשבת לחמה בשנים האחרונות. החזיות משלבות טכנולוגיה של עולם החזיות והספורט עם קרסים מרופדים, רוכסן עם קרס ביטחון למניעת פתיחה, קרסים בצדי ובכתפיות להתאמה מושלמת למבנה הגוף, וכתפיות עם בולמי זעזועים.

ביקור חריף

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אבי ברק, אריה ואהובה תורגמן, אילן פנחס,הרולד טוק אבי ביטון ושאול בן אדרת/מערכת וואלה!, צילום מסך

במפעלי טבסקו בלואיזיאנה בארה"ב יודעים לפנק לקוחות עסקיים. כדי ללמוד מקרוב על תהליך הכנת הרוטב המפורסם, הוזמנה משלחת ישראלית לביקור במפעל במהלכו למדה על ההבדל בין טבסקו המיושן 3 שנים בחביות עץ אלון וסופג טעמים נוספים, לבין שאר הרטבים.

בטועמים: אהובה תורג'מן, מנכ"לית ומבעלי BBB; אבי ביטון ואבי ברק, בעלי ניצן מותגי מזון, ויבואני טבסקו בישראל.

התגלית

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנון נויבך, גידי מרק,יורם טיץ/מערכת וואלה!, צילום מסך

במרכז היזמות של תגלית בבורסה לניירות ערך, נערך אירוע פתיחה של "תגלית אקסל" - תכנית המנהיגות העסקית של תגלית. 54 סטודנטים וסטודנטיות מצטיינים הלומדים באוניברסיטאות בארה"ב, קנדה ומקסיקו, יתארחו חודשיים כמתמחים במהלכם ישמשו כמנטורים ויקבלו חניכה עסקית בתחומי סייבר, פיננסים, ייעוץ, קרנות הון סיכון וביוטק בארנסט ויאנג ישראל, אמדוקס, מייקרוסופט, פייסבוק ישראל, צ'ק פוינט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמנון נויבך, שירה רותם , נועה מאיר, גידי מרק/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחוגגים: אמנון נויבך, יו"ר הבורסה לניירות ערך; יורם טיץ, שותף מנהל ארנסט אנד יאנג ישראל ויו"ר תגלית אקסל; דניאל בירנבאום, מנכ"ל סודה-סטרים; טובה דורפמן, מנכ"לית קרן משפחת שטיינהרדט בישראל; גידי מרק, מנכ"ל תגלית; דוד גאפל, מנכ"ל קרן שוסטרמן-ישראל; ליאת אהרונסון, שותפה בקרן הון סיכון Marker LLC; אביאל סימן-טוב, מייסד ומנכ"ל פיירפליי; מודי רוזן, מייסד ושותף מנהל בקרן ההון סיכון מגמה.

בית לטרשת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בני ארד ויפית גרינברג צ/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתיאטרון גבעתיים, נערך אירוע התרמה של עמותת הבית לחולי טרשת נפוצה, כשההכנסות קודש להקמת מרכז רב-תחומי לחולי טרשת נפוצה. עברי לידר הופיע בהתנדבות.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלמה פלכטר עברי לידר ועירית לוזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

בתורמים: אילן סמואל, נשיא כבוד העמותה וסגן נשיא בורסת היהלומים; תרצה וטל ברודי; עדה וקובי אושרת; ד"ר שלמה פלכטר, יו"ר העמותה; עירית לוזון מנכ"לית העמותה; חברי הוועד המנהל עצמון צין, רם יבין ועצמונה רייסקין.

קרמבו בשופרסל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
איציק אברכהן וטליה בז'רנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

איציק אברכהן מנכ"ל שופרסל, העניק לטליה בז'רנו, מנכ"לית תנועת הנוער 'כנפיים של קרמבו', תרומה בסך 269,000 שקל שנאספו תוך שבוע בקופות הרשת. זו הפעם החמישית שבה שופרסל משתפת פעולה עם תנועת הנוער לצעירים עם ובלי צרכים מיוחדים, ומהווה פלטפורמה לגיוס תרומות מהציבור הרחב בקופות סניפי הרשת. הכסף יאפשר לתנועה לפתוח סניפים נוספים בפריפריה.

קרם במוזיאון

שירלי בוגנים, אודי בר ועינת ארליך. רפי דלויה,
שירלי בוגנים, אודי בר ועינת ארליך/רפי דלויה

ד"ר אודי בר, מומחה לעיכוב תהליכי הזדקנות, השיק במוזיאון תל-אביב לאמנות את "הקרם דה לקרם". באירוע נחשף לראשונה פרויקט צילומים ייחודי beauty obsessed בשיתוף צלם האופנה, רון קדמי, ובמאי הפרסומות גיא שגיא.

האור שלהן

לאה ז?בנר , הניה נור, דבי מצקין, ליאורה אשר, אורית בנבנשתי, אורית מור סיניבר, רייצל ויצמן. רונית מטיאס,
לאה ז?בנר , הניה נור, דבי מצקין, ליאורה אשר, אורית בנבנשתי, אורית מור סיניבר, רייצל ויצמן/רונית מטיאס

ליאורה אשר חגגה יום הולדת בביתה בתל-ברוך עם ארוחה של השף רונן פילוסוף ומתנות של לוריאל וגרנייה למוזמנות.

ביניהן: אחותה האדריכלית נורית לשם; בנותיה האמנית ליהי אשר ועו"ד טל אשר; עו"ד ענבר בארי; אורית בנבנשתי, מנכ"לית תגבור; הניה נור, מבעלי קבוצת נור; דרי צורי, ממחוברים לחיים; דבי מצקין, מחברת הספר "ליפול או לעוף", עו"ד אורית מור סיניבר; קארן גילרמן; אירית פרלמן, ורלי פרץ שחגגה יום נישואים באותו ערב.

מעגל החיים

דלית אגמון רעומה זקש. חן מזרחי,
דלית אגמון רעומה זקש/חן מזרחי

המעצבת רעומה זק"ש השיקה את הסניף ח-12 במרכז חורב בחיפה. זק"ש ויתרה על שירותי קייטרינג והכינה את הכיבוד בעצמה. באירוע הושקה קולקציית "מעגל החיים" בהשראת המשפחה-הגורם המרכזי בעולמה הפנימי, וקולקציית קפסולה להריוניות, בהשראת ביתה שירז קליר, מנכ"לית החברה הנמצאת בהריון שלישי.

בקטנה

+ניר אמזל, אמיר חסיד, וערן פולק, בעלי HAP -חברת יזמות נדל"ן אמריקנית הבונה כיום 11 פרויקטים בהיקף כולל של כ-1.5 מיליון רגל רבוע וכ-1,300 יחידות דיור באזורי פריים לוקיישן בניו-יורק, ובעיקר באי מנהטן, חידשו את החסות לקלע האולימפי סרגיי ריכטר, לקראת המשחקים האולימפיים בטוקיו 2020.

+ בסיום קורס בוררות במרכז פישר להכשרת בוררים, באוניברסיטת בר-אילן, הציג עו"ד גדעון פישר את פרופ' דניאל הרשקוביץ, נשיא האוניברסיטה, כשר המדע הבא, הרשקוביץ אמר כי הפרק הפוליטי היה חביב עליו וציטט את וילסון, נשיא אוניברסיטת פרינסטון, שכשנבחר לנשיא ארה"ב הסביר שעשה זאת כי השתוקק לאתנחתא מהפוליטיקה של האקדמיה. הבוגר אופיר פינס קיבל פניות להתמנות לבורר.

+חני טרנר, מנכ"לית 'הנסיך הקטן'-חברה ליבוא צעצועים, השתתפה במסע התרמה לאימהות ולילדים נפגעי הקרבות בסוריה, ותרמה צעצועים בשווי אלפי שקלים.

+רשת אגאדיר יצאה בקמפיין my gang בהשקעה של כ-200,000 שקל. הקמפיין מציג חבורות סקייטרים, רקדניות, גולשים, מקועקעים, היפסטריים ועוד, כשהמסר הוא אני והחבורה שלי. כל משתתף מציג את הקבוצה עימה הוא מעדיף לחלוק את הארוחה ואהבתם המשותפת להמבורגר/צמחוני. קמפיין My Gang ילווה בפעילות בסניפי אגאדיר וברשתות החברתיות ותזמין חבורות להשתתף ולהצטלם בסניפים.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully