וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש בריא למיטה חולה?

סוכנויות הידיעות

11.11.2002 / 11:09

נשיא HP, מייקל קפלאס, מועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל וורלדקום; בנוסף לקפלאס, מועמדים יו"ר XO קומיוניקיישנס, סגן יו"ר בלסאות ומועמד שזהותו לא ידועה

מייקל קפלאס, נשיא היולט פקארד ולשעבר מנכ"ל קומפאק ומייסדה, הוא מועמד מוביל לתפקיד מנכ"ל וורלדקום, דיווח "וול סטריט ג'ורנל". ענקית התקשורת האמריקאית נמצאת היום בהגנה מפשיטת רגל, ומחפשת אחר מנכ"ל שיוביל את צעדי הבראתה, במקום המנכ"ל הפורש ג'ון סידג'מור.

ישנם מועמדים נוספים לתפקיד, כך שבחירתו של קפלאס איננה מובטחת. המועמדים הם יו"ר XO קומיוניקיישנס, דן אייקרסון, סגן יו"ר בלסאות, גארי פורסי, ומועמד נוסף שזהותו לא ידועה. ההחלטה צפויה ליפול תוך שבוע.

וורלדקום נמצאת במרכזה של השערורייה החשבונאית הגדולה בתולדות וול סטריט. לאחרונה חשפה כי היקף ההונאה בה תפח ל-9 מיליארד דולר, והיום דיווח "ניו יורק טיימס" כי ההונאה עשויה לעלות אף על 9 מיליארד דולר. קריאות לפרק את החברה, הנתונה תחת חקירת הרשויות, כבר נשמעו, אולם בהתארגנותה תחת הגנה מפשיטת רגל, היא עשויה להיפטר מנטל חובות של 42 מיליארד דולר. מתחרותיה, חברות הבייבי בל, דרשו כי נכסיה יכונסו והיא תפורק.

כדי שוורלדקום תוכל למנות מנכ"ל חדש, היא תידרש לאישור ההנהלה וועדת הנושים שלה, וכן לאישור חבילת השכר על ידי המבקר שמונה לה על ידי ביהמ"ש לפשיטות רגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully