וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אירופה: מניות הבנקים מובילות את השווקים לירידות של פחות מאחוז

דפנה מאור

11.11.2002 / 11:24

ציפיות להפסדים של קומרצבנק וקרדי סוויס; דויטשה טלקום צפויה לרשום הפסד שנתי של 28 מיליארד יורו בעקבות מחיקת השקעות



ירידות שערים במגזר הבנקים ומגמה מעורבת במגזרים אחרים מובילות את בורסות אירופה לירידות שערים, לאחר ששבוע המסחר בוול סטריט הסתיים ביום שישי בטון שלילי. בורסת לונדון יורדת ב-0.8%; פאריס ב-0.7%; פרנקפורט ב-0.8%.



מניות הבנקים והפיננסים מובילות את הירידות. קומרבצנק יורד ב-3.2%; אליאנץ, חברת הביטוח הגדולה באירופה, צפויה לרשום הפסד של יותר ממיליארד דולר ברבעון השלישי, והיא יורדת ב-3.8%; קרדי סוויס השווייצי, הצפוי לדווח ביום חמישי על הפסד של 1.4 מיליארד דולר ברבעון השלישי, יורד ב-3.8%; וסוסייטה ג'נרל יורד ב-3.4%.



בריטיש טלקום יורדת ב-0.1%, לאחר שמכרה היום מניות של בריטיש סקיי תמורת 194 מיליון דולר, במחיר הגבוה ממחיר השוק. סוחרים בבורסת לונדון דיווחו כי BT מכרה 20.8 מיליון מניות בריטיש סקיי תמורת 587 פני למניה, 2.5 פני יותר ממחיר הסגירה ביום שישי, לאחר שבריטיש סקיי דיווחה על תוצאות טובות לרבעון השלישי. מניות בריטיש סקיי עולות ב-1.5%.



דויטשה טלקום, לפי הערכות של העיתון הגרמני "הנדלסבלאט", צפויה לרשום הפסד שנתי של 28 מיליארד יורו בשל מחיקת השקעות. ענקית הטלקום הגרמנית צפויה להודיע על מינויו של קאי-אווה ריקה לתפקיד המנכ"ל ביום חמישי. מנייתה יורדת ב-3.1%.



יצרנית השבבים אינפיניון נופלת ב-7% לאחר שגולדמן סאקס הוריד את דירוג המניה.



פיאט יורדת ב-1.2% לאחר שמודי'ס איימה להוריד את דירוג האג"ח שלה ל"זבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully