וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהלת בנק לאומי דורשת השעייתו ופיטוריו של יו"ר ועד המנהלים - זומן לשימוע מחר

עינב בן יהודה

11.11.2002 / 11:52

כך נודע ל-TheMarker. שמו של שוקי נגרין נקשר לאחרונה לפרשייה של חשד לכאורה לפריצה לעשרות חשבונות מנהלים ולקוחות על ידי עובד הבנק



הנהלת בנק לאומי זימנה את יו"ר ועד המנהלים בבנק, שוקי (יהושע) נגרין, לשימוע שייערך מחר. נגרין יוכל להשמיע טענותיו, בעקבות כוונת הנהלת הבנק לדרוש השעייתו מתפקידו ופיטוריו, כך נודע ל-TheMarker. ועד המנהלים בבנק לאומי מייצג כ-2,000 עובדים המכהנים בתפקידים ניהוליים בדרגות בינוניות וגבוהות.



לאחרונה נקשר שמו של נגרין לפרשייה של חשד לכאורה לפריצה לעשרות חשבונות של מנהלים ולקוחות. הפריצה בוצעה על ידי עובד הבנק שהושעה מעבודתו בעקבות הגילוי. אותו עובד אמר כי נגרין ביקש ממנו להיכנס לחשבונות ולמשוך מהם מידע.



בנק לאומי הגיש תלונה למשטרה, שזימנה לחקירה את נגרין על מנת לבדוק את הקשר בינו ובין העובד ועם המעשים המיוחסים לו. יש לציין כי לא נעשו פעולות בחשבונות ולא נגרם כל נזק כספי.



עם חשיפת הפרשייה צוטטו ב"ידיעות אחרונות" נציגי ועד עובדי בנק לאומי באומרם כי נושא השעייתו של נגרין אינו עומד כלל על הפרק וכי לא ניתן להשעותו.



מהנהלת בנק לאומי נמסר היום: "הבנק רואה בחומרה רבה כניסה של אנשים שאינם מורשים לחשבונות של לקוחות ועובדים. הבנק נקט באמצעי אבטחה לזהות חדירות אלו, ולפיכך החליט להתחיל בתהליך זה".



בכירים בבנק לאומי הצביעו היום על יחסי העבודה העכורים בין נגרין והנהלת הבנק, הנובעים מחילוקי דעות הנוגעים לתוכנית חלוקת האופציות לעובדים. על פי התוכנית המקורית, במסגרת הפרטת הבנק, היו אמורים כל עובדי לאומי לקבל אופציות בתנאים מיוחדים לרכישת 8% ממניות הבנק, מתוכם 2% יועדו ל-14 חברי ההנהלה. בשלב מאוחר יותר צומצם היקף ההנפקה ל-6% וחלקם של המנהלים הוקטן אף הוא. ועד המנהלים, בראשותו של נגרין, טען כי חלקה של הנהלת הבנק בתוכנית חלוקת האופציות מוגזם, ודרש לשנות את יחס החלוקה. בעקבות חילוקי דעות אלו החליטה הנהלת הבנק על הקפאת תוכנית האופציות.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully