וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליניאל פרש ממכרז ג'אמפ; נותרו: גליקמן נטלר סמסונוב, צרפתי שטרנשוס זמיר וגיתם

איילה צורף

11.11.2002 / 14:51

עד כה טרם הגישו המשרדים הצעות כספיות; היקף התקציב השנתי - 2 מיליון דולר; ההכרעה תתקבל בתוך כשבוע



משרד הפרסום ליניאל DDB הודיע כי הוא פורש מהמכרז על תקציב הפרסום של ג'אמפ, מבית טמפו. בשלב זה נותרו במכרז 3 משרדים - גליקמן נטלר סמסונוב, גיתם BBDO וצרפתי שטרנשוס זמיר EURO RSCG. בכיר בטמפו אמר ל-TheMarker כי "בשלב זה טרם נערכו דיונים עם המשרדים בדבר הצעות כספיות", וכי "בשלב זה, עיקר ההתמקדות בהצעות שלושת המשרדים נוגעת באסטרטגיה ובקריאייטיב". ההחלטה אודות משרד הפרסום שיזכה בתקציב צפויה להתפרסם בתוך כשבוע. מקורבים למכרז אמרו כי לא ידוע להם על משרד מועדף זה או אחר.



המכרז פורסם לפני כחודשיים. בשלב הראשון בחרה החברה שלא להודיע למשרדים המתמודדים מה יהיה תקציב הפרסום השנתי שהיא תקצה למותג, אולם לאחרונה נמסר להם כי ההיקף השנתי צפוי לעמוד על כ-2 מיליון דולר. על פי יפעת בקרת פרסום, בשנה שעברה פורסם המותג בכ-1.5 מיליון דולר, באמצעות משרד הפרסום רגב קוויצקי.



רגב קוויצקי טיפל גם בתקציב מותג המים המינרליים שטמפו משווקת - "סאן בנדטו". על פי הערכות, המשרד שיזכה בתקציב ג'אמפ, יטפל גם במותג "סאן בנדטו", המוערך בכמיליון וחצי דולר לשנה.
מבין המשרדים, גיתם הוא המשרד היחיד שמטפל כיום ב-2 מותגים של טמפו: "פפסי" ו"בירה מכבי". בשאר מותגי טמפו מטפל משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully