וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדוארד גרגורי, לשעבר סמנכ"ל בקומברס, מונה לתפקיד נשיא חברת הסטארט אפ סייבר-ארק

צורי דאר

11.11.2002 / 16:54

גרגורי ינהל את פעילות המכירות של החברה בארה"ב וכן יתווה אסטרטגיות עסקיות לשיווק ולשיתופי פעולה; סייבר ארק גייסה במארס האחרון 12 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ הישראלית סייבר-ארק (Cyber-Ark) הודיעה היום על מינויו של אדוארד גרגורי לנשיא החברה. גרגורי ינהל את פעילות המכירות של החברה בארה"ב, וכן יתווה אסטרטגיות עסקיות לשיווק ולשיתופי פעולה.



על פי הודעת החברה, לגרגורי ניסיון של שני עשורים בתפקידי מכירות. בתפקידו האחרון עבד גרגורי כסמנכ"ל שיווק ומכירות בקומברס . כמו כן שימש גרגורי בתפקידי שיווק ומכירות בחברות שיבה ו-AT&T.



סייבר-ארק פיתחה פלטפורמה בתחום אבטחת המידע, המבוססת על יצירת חדר כספות לרשת תקשורת, ומספקת פתרון חדש לצורכי אבטחת נתונים. המדובר בתוכנה המגינה על המידע השמור בארגון באמצעות שכבות של אבטחה.



המוצר מאפשר לארגונים לשתף מידע עם שותפים, לקוחות וסניפים מרוחקים באמצעות חדר כספות וירטואלי מאובטח הכולל 10 שכבות אבטחת מידע המוטמעות במוצר, בהן פיירוול, רשת וירטואלית פרטית, בקרת גישה ועוד.



סייבר-ארק הוקמה ב-1999 על ידי קבוצת מומחים לשעבר לאבטחת מידע של צה"ל, ובראשם אלון כהן, המכהן כמנכ"ל החברה. סייבר-ארק השלימה במארס השנה גיוס שני בהיקף של 12 מיליון דולר מ-JVP, ורטקס ובהשתתפות המשקיעים הקיימים בחברה - אי.די.בי, סופטבנק, צ'ייס וארבא-קברט (Cabaret-ArbaOne).


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully