וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאיר רבינוביץ: התקפתו של בנימין נתניהו על הרפורמה במס - על רקע הפריימריס בליכוד

בן ציון ציטרין

11.11.2002 / 19:26

שר החוץ אמר אתמול כי הרפורמה הנוכחית היא טעות, וכי הרפורמה הראויה במס היא הפחתה משמעותית של המס הישיר על העבודה, צעד שהיה מביא להגברת הפריון ולצמיחה במשק



רו"ח יאיר רבינוביץ, שעמד בראש ועדת הרפורמה במס, אומר כי התקפתו של בנימין נתניהו על הרפורמה במס שהפכה לחוק שייכנס לתוקפו ב-1 בינואר 2003 אינה רצינית, ואין הסבר אחר להתבטאויותיו של נתניהו נגדה למעט שיקולי הפריימריס בליכוד.



שר החוץ אמר אתמול כי הרפורמה הנוכחית היא טעות וכי הרפורמה הראויה במס היא הפחתה משמעותית של המס הישיר על העבודה, צעד שהיה מביא להגברת הפריון ולצמיחה במשק.



רבינוביץ, השוהה בניו יורק, אמר כי על פי המלצות הוועדה, הורדו שיעורי המס בקצב מדורג בכפוף לאילוצי התקציב. לדבריו, שר האוצר הסכים לעמדת הוועדה, כי אם הדבר יתאפשר תקציבית, יקדמו את הפחתת שיעורי המס מו-2004 ל-2003. לדברי רבינוביץ, הפחתת שיעורי המס נעשתה באיטיות בגללי שיקולי תקציב. "כל חברי הוועדה היו תומכים בהפחתה מהירה של המס על העבודה אילו הדבר היה מתאפשר תקציבית," אמר רבינוביץ.



רבינוביץ אמר עוד כי אינו מעלה על דעתו שבפרק הזמן שנותר עד כניסת הרפורמה לפועל יפעלו ח"כים לחקיקת חוק הפוך שיעצור את הרפורמה שאושרה לא מכבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully