וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איפה התכנסו החזקות שתומכות בנשים סביב העולם?

רונית מטיאס

14.6.2017 / 14:12

דוד מימון מתרגש, אלון אולמן משיק, שרון ברג מארחת, משה סיני מאמץ

הכוח הנשי

אביטל שטריקס, רינה שביט, סיגל פישר בראון, נורית פישר הראל, אודליה שפיטלניק. רונית מטיאס,
אביטל שטריקס, רינה שביט, סיגל פישר בראון, נורית פישר הראל, אודליה שפיטלניק/רונית מטיאס

אמש התקיימה האסיפה הכללית של קרן אריה יהודה בביתה של שרון ברג-אור בסביון. כ-65 חברות אריה-יהודה, וכ-30 אורחות, נהנו מאוכל משובח ובהמשך שמעו על הפעילות המרגשת והחשובה של ארגון הנשים הפועל למען נשים ונערות בישראל, תוך תמיכה בפרויקטים של עמותות שונות ביניהן מכינת עלמה בה עוברות הערות מהפריפריה החברתית הכנה לגיוס לצה"ל, תמיכה בקבוצת בנות עמותת למרחב בקורס הכנה לקריירה לפני שחרורם מהצבא , קורס לאקדמאיות אתיופיות למציאת עבודה והשתלבות במקומות עבודה התואמים את כישוריהן .

שרון ברג ואמנדה וייס. רונית מטיאס,
שרון ברג ואמנדה וייס/רונית מטיאס

הקרן היא חלק מארגון נשים יהודיות פילנתרופיות המונה כ-18,500 נשים בעולם. בארץ מונה הקהילה כ-130 נשים בקשת גילאים, בעלות מגוון מקצועות, נשים שהקימו עמותות, אמניות, עורכות דין, ועוד, כשלכולן מכנה משותף של עשייה חברתית משמעותית.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
מטי קרסו, הניה נור, סילבי מיכאלי. רונית מטיאס,
מטי קרסו, הניה נור, סילבי מיכאלי/רונית מטיאס

באירוע נערך טקס חניכת 7 מצטרפות חדשות כש-4 ביקשו להצטרף בפעם הבאה. הנשים סכמו כי היה מרגש לפגוש ולהכיר נשים פעילות למען החברה ויצירת אימפקט משמעותי.

דבי מצקין, נורית אבנר, רונית אביר. רונית מטיאס,
דבי מצקין, נורית אבנר, רונית אביר/רונית מטיאס
דבי מצקין, נורית אבנר, רונית אביר. רונית מטיאס,
בת שבע בובליל, שרון ברג, סיגל פישר בראון/רונית מטיאס

חולמים וממריאים

חולמים וממריאים. צילום רונית מטיאס,
אילן גרינבוים, דוד מימון יובל גביש/צילום רונית מטיאס

חברת אל-על, השיקה את המטוס הראשון מבין 16 מטוסי דרימליינר-בואינג 787 המתקדמים בעולם, שיצטרף לצי המתחדש של אל-על מאוגוסט 2017 ויבצע מספטמבר טיסות לאירופה, ומסוף אוקטובר ישולב בהדרגה בטיסות ליעדים ארוכי הטווח בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.

דודי וייסמן ג'וי שוובל. צילום רונית מטיאס,
דודי וייסמן ג'וי שוובל/צילום רונית מטיאס

דוד מימון, מנכ"ל אל על דיבר בהתרגשות על היציאה לדרך חדשה, ובישר כי בתום שנה וחצי של היערכות החברה לקליטת המטוסים החדשים, אל-על יוצאת לדרך חדשה. הגעת מטוסי ה-787 החדשים, תהווה שיאה של תנופת התחדשות שתכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה. מימון אמר כי החברה ממשיכה לממש את חזון אל-על, להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לתנועה האווירית לישראל וממנה, תוך מתן שירות בלתי מתפשר לתועלת הלקוחות.

ישראלה שטיר, חיים שקדי, יהודית גרייסרו, עתליה שמלצר. צילום רונית מטיאס,
ישראלה שטיר, חיים שקדי, יהודית גרייסרו, עתליה שמלצר/צילום רונית מטיאס
חולמים וממריאים. צילום רונית מטיאס,
תמי מוזס בורביץ, דוד מימון, ישראל כץ, אלי דפב וריי קונור/צילום רונית מטיאס

טורקי בנמל

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חיים רונן, עדי שטראוס, אליעזר שקדי, נדב ארנס ארד, אביב אלוש, אלעד רביד/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש נפתחה בנמל תל-אביב "טורקי בנמל"-החנות הראשונה של קפה טורקי עלית, בה ניתן לרכוש את כוס הקפה הטורקי האהובה בחריטה אישית, בתוספת כל מה שהולך טוב עם קפה במהלך טיול, בילוי, בחוף הים ובכלל., כשהכנסות מהמכירה תרומה לידידי ארגון נכי צהל. חוץ מקפה ונישנושים, נהנו המוזמנים מהופעה של ההרכב המוזיקלי של אביהו פנחסוב. נדב ארנס ארד, מנכ"ל שטראוס קפה ישראל; אלעד רביד, מנהל השיווק; אליעזר שקדי, יו"ר אגודת ידידי פצועי צה"ל; חיים רונן, מנכ"ל ארגון נכי צה"ל; עדי שטראוס; אביב אלוש, הפרזנטור של קפה טורקי עלית; בני וענת פדני, חברת הנהלה אגודת ידידי פצועי צה"ל ובני פדני; ירון קליין, מנכ"ל אתרים; עופר שטרית, בעלים כפיים.

אור על המסים

רחלי אדיר קרן זרקו זמיר אופיר פרנקל. רון טל,
רחלי אדיר קרן זרקו זמיר אופיר פרנקל/רון טל

עשרות חברי לשכת יועצי המס פתח-תקווה והסביבה התכנסו במתחם אור בגבעה, עו"ד קרן זרקו זמיר, מומחית למיסוי פלילי, הרצתה על 'עולם המיסוי הפלילי–סוגיות מרכזיות בעבודת יועצי המס'. היועצים למדו על אחריותם הפלילית, וקבלו טיפים להיערכות מבעוד מועד. לפני שבועיים רשות המסים ערכה ביקורת בפתח-תקווה והסביבה, במהלכה נבדקו 194 עסקים בעיר, ונמצא כי 12% מכלל העסקים אינם מדווחים על הכנסותיהם כדין.

המנטור הפורץ

אלון אולמן ויפית גרינברג.. אביב חופי,
אלון אולמן ויפית גרינברג./אביב חופי

המנטור אלון השיק בקמילו ברמת-אביב את ספרו "פריצת גבולות כיצד להגשים את החיים שתמיד רצית" ואירח את הסטנדאפיסט קובי מיימון, שסיפר כי הוא בוגר הסדנא השנתית של אלון אולמן. אלי לולאי, סולן רוקפור, השחקנית אסנת וישינסקי.

הילה זמיר, אלון אולמן שי זמיר.. עננים תקשורת,
הילה זמיר, אלון אולמן שי זמיר/עננים תקשורת

בחוגגים: עודד מודן, בעלים כתר-מודן שהעניק לו "מגן רב מכר" על ספרו "פריצת גבולות כיצד להגשים את החיים שתמיד רצית", שהפך לרב- מכר תוך 6 ימים מהשקתו; אבי שומר, מנכ"ל ובעלים צומת ספרים; יפית גרינברג, מבעלי סטימצקי; איציק בנבנישתי, לוני הרציקוביץ, איזי בורוביץ, נטלי ויובל רבין.

אלון אולמן עופר פדן. עננים תקשורת,
אלון אולמן עופר פדן/עננים תקשורת

במטבח של גרג

אוהד ארנרייך  נדב מרום  בועז קול, גילי אלמוג. אלעד גוטמן,
אוהד ארנרייך נדב מרום בועז קול, גילי אלמוג/אלעד גוטמן

יאיר מלכה, גלעד אלמוג וניר אדרי, בעלי קפה גרג, השיקו את פתיחת רשת "קיטשן ביי גרג"-מסעדת ביסטרו בשרית כשרה, על ארוחת-בוקר בסניף הדגל של הרשת במתחם שרונה בתל-אביב. בסניף 3 קומות, חצר, בר אקטיבי, קומת מסעדה, וקומה עליונה לאירועים פרטים.

נדב מרום, שף הבית ניצח על ארוחת הבוקר וחשף את התפריט החדש. אלמוג סיפר כי הרשת השקיעה 9 וחצי מילון ¤ בפתיחת הרשת ובשבוע הבא יפתח סניף במתחם G ביבנה בהשקעה של כ-2 מיליון שקל, ובמתחם ביג בפורייה בעלות של כ–2 מיליון שקל. ארנרייך אמר כי לאור הצלחה שהניב הסניף הראשון שניפתח לפני כ-10 חודשים בחיפה, הוחלט על פתיחת רשת סניפים, בפריסה ארצית.

הכל נשאר במשפחה

אורי ונועה רזילי, טלי מרגלית בראל. רונית מטיאס,
אורי ונועה רזילי, טלי מרגלית בראל/רונית מטיאס

נועה ואורי רזילי, ילדיה של אורית רזילי, ממקימי רשת האופנה Razili , מוכיחים כי התפוח אינו נופל רחוק מהעץ, השבוע השיקו את Little Razili-מותג לייף-סטייל חדש לילדים, עם חנות ראשונה בקניון רמת-אביב. נועה, קניינית הרשת סיפרה על קולקציית מוצרי טקסטיל מעוצבים, צעצועים, אביזרים, מתנות, חבילות לידה, כלי-אוכל, ורהיטים לחדרי ילדים בעיצוב מקומי וייבוא ממוקד. אורי, מנכ"ל הרשת אמר כי Little Razili מהווה כניסה לתחום חדש ומרגש כי ב-Razili מאמינים בבניית מותגים ייחודים ואקסקלוסיביים, ובכוונת החברה להתרחב. בימים אלה עלה לאוויר אתר המאפשר קנייה אונליין של מוצרי החברה.

כוח אלפא

מישי קמר קאז הירומה דליה בר דוד. רונית מטיאס,
מישי קמר קאז הירומה דליה בר דוד/רונית מטיאס

מישי קמר, מנהל חטיבת הקוסמטיקה אלפא קוסמטיקה, ודליה בר דוד מנהלת ההדרכה, השיקו במשרדי אלפא את קולקציית השפתונים החדשה של מותג היוקרה ג'יבנשי. קאז הירומה, המאפר הבינלאומי של גיבנשי, הגיע במיוחד לישראל, ולמחרת יצא לסיור חנויות .

לצידו

קרן בר דוד, עירית אבני כהן, ליה גיל. צילום רונית מטיאס,
קרן בר דוד, עירית אבני כהן, ליה גיל/צילום רונית מטיאס

קרן בר-דוד, ארחה בביתה מסיבה לכבוד השקת הספר "לצידו" שכתבה חברתה הטובה עירית אבני-כהן. זהו ספר ראשון לאבני-כהן אותו כתבה במשך 6 שנים, המוזמנים נהנו מאוכל עליו שקדו החברים, מינגלינג, ודברים מרגשים שנשאה אבני-כהן שהודתה להוריה ולילדיה שבזכותם כתבה את ספר הביכורים שלה. הספר "לצידו" זוכה להצלחה בימים אלה, כשאבני-כהן משתתפת בערבים ספרותיים במהלכם היא מקריאה קטעים מספרה.

תפרו תיק

מאסימיליאנו אינקס ברי סביר מתיאו לוולי. צילום אור גפן,
מאסימיליאנו אינקס ברי סביר מתיאו לוולי/צילום אור גפן

יזמית האופנה ברי סביר, יבואנית מותג הצעיפים NORTE ברצלונה, השיקה במלון קרלטון תל-אביב, תחילת פעילות עם מותג התיקים האיטלקי Massimiliano Incas הנמכר ב-למעלה מ-100 חנויות מובילות בישראל. לכבוד ההשקה, הגיעו לישראל מסימיליאנו אינקס, בעלים ומעצב המותג, ומתיאו לוולי, דירקטור בחברה. סביר סיפרה כי בכוונתה להתרחב לשותפות בשוק האמריקני ובנוסף לייבא מותגי אביזרים נוספים כמו בנעליים ומשקפי שמש איטלקיים. יוסי נביא, מנכ"ל המלון קפץ להתעדכן.

מאסימיליאנו אינקס ברי סביר מתיאו לוולי. צילום אור גפן,
דניאל אביסריס ויוסי נביא/צילום אור גפן

מסמר שיער

צחי רביבו, לי לוי וטלי רביבו. אור גפן,
צחי רביבו, לי לוי וטלי רביבו/אור גפן

טלי וצחי רביבו, מי שהקימו לפני 12 שנה את רשת Hair Center-הרשת הראשונה בישראל המתמחה בטיפולי שיער ואסתטיקה, חנכו את "קליניקת הכוכבים" החדשה (סניף שביעי לרשת) במתחם "שבעת הכוכבים" בראשון-לציון. רביבו הציג את הפיתוחים הבלעדיים לפתרונות שיער ואסתטיקה מתקדמים. בשנה האחרונה השיקו רביבו את תחום טיפולי האסתטיקה, כשרביבו אחראי מזה כעשור על פיתוח טיפולי השיער המתקדמים הקיימים בשוק. "הייר סנטר" מונה למעלה מ-100 אלף לקוחות, 7 סניפים בפריסה ארצית עם כ-70 עובדים. בהמשך השנה צפויה הרשת להשיק כ 3 סניפים ברחבי הארץ.

המאומצת

ירדן גרבי. מאיר כהן,
ירדן ג'רבי/מאיר כהן

ריבוק ישראל הודיעה כי היא תומכת בירדן ג'רבי בדרכה למשחקים האולימפיים, וחתמה על הסכם חסות ל-4 שנים במהלכן תשתתף בגרנד פרי טשקנט באוקטובר. משה סיני, מנכ"ל ריבוק ישראל אמר כי הם שמחים וגאים על שיתוף הפעולה עם ג'רבי ובדרך המשותפת עד אולימפיאדת טוקיו 2020. ריבוק ישראל ובעולם, רואה חשיבות בקידום והעצמת נשים. שגרת האימונים של ג'רבי נוגעת בכל הקטגוריות בהן מתמחה ריבוק.

ירדן גרבי. מאיר כהן,
ירדן ג'רבי/מאיר כהן

בקטנה

+למדליסט האולימפי אורי ששון נמאס לגור בשכירות בדירה קטנה בתל-אביב, לאחרונה רכש דירת 5 חדרים חדשה בפרויקט היוקרה smart towers של קבוצת כנען ברמת-גן המוערכת ב 2.4 מיליון שקלים. ששון יהיה שכן של איתי שגב כדורסלן מכבי תל-אביב שרכש לפני כשנה דירה בפרויקט. smart towers יכלול 167 יח"ד ב-2 מגדלים בני 23 קומות. בכל הדירות ניתן יהיה להפעיל את כל מערכות החשמל באמצעות הסמארטפון.

+בסינמה סיטי גלילות נערך טקס הכרזת מצטייני העונה של ליגת ווינר סל, התייצבו השרה מירי רגב; שמואל פרנקל, יו"ר מנהלת הליגה; וחיים מילר, מייסד ובעלים תכשיטי מילר שהציג את טבעות האליפות החדשות והעניק אותן לקפטנים של קבוצות הפיינל פור. מילר העניק צמידים של המותג האיטלקי BROSARI לנבחרי העונה, ופרס לשחקנים המשתפרים של העונה.

+בקניון עזריאלי גבעתיים נערך "פסטי-בירה" שאירח עשרות מבשלות בירה מקומיות ובינלאומיות ודוכני אוכל. טום אביב, זוכה מאסטר שף, שרון אלון, מנכ"לית הקניון, ורון קוניק, ראש עיריית גבעתיים טעמו.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully