וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם מסעדת מול ים חוזרת לפעילות?

רונית מטיאס

21.6.2017 / 13:05

אביב גלעדי מתחפש, אבי לוי רוקד, ניצן לביא משיק, עתליה שמלצר חוגגת, נטלי מימון משיקה, מוטי רייפ מארח ועוד

הגלריה

סער קטרי והדסה פתאל. צילום: רונית מטיאס,
סער קטרי והדסה פתאל/צילום: רונית מטיאס

אשת העסקים נטלי מימון, קונסולית כבוד של צרפת בישראל, השיקה אמש את גלריית CHABBA – גלריה לאומנים ישראלים ובינלאומיים בביתה שבהרצליה פיתוח. המוזמנים נהנו מטעימות של אוכל מולקולרי וסיור בן יצירות האמנות.

רייצ'ל ויצמן, איוב קרא ונטלי מימון. רונית מטיאס,
רייצ'ל ויצמן, איוב קרא ונטלי מימון/רונית מטיאס

באמנותיים: שר התקשורת איוב קרא; רינת ומוטי כוזהינוף, מבעלי פרויקט בראשית; עו"ד בארי רז; איש העסקים דני גילרמן שפירגן לביתו קארן שהציגה בתערוכה; שלמה אשד, נשיא הבורסה לאבני חן; יונתן יעקובוביץ, יו"ר החברה הכלכלית הרצליה; רות לנדא, סמנכ"לית מרכז השלטון המקומי.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה
רייצ'ל ויצמן, איוב קרא ונטלי מימון. צילום: רונית מטיאס,
ראלי סמית, אסנת צימרמן ורייצ'ל ויצמן/צילום: רונית מטיאס

יום הולדת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אביב גלעדי ומרגו רובי/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרי ואביב גלעדי, מבעלי קבוצת RGE לא הקדימו את פורים, הם השתתפו במשתה ובמסיבת התחפושות בהשראת המאה ה-20 שנערכו לכבוד יום הולדתו של המיליארדר, לן בלווטניק, שותפו של גלעדי בקבוצת RGE. הנשף שנערך במשך יומיים, התקיים במוזיאון טייט בלונדון במהלכו הוענק לבלווטניק תואר 'סיר' מהמלכה אליזבת השנייה, ובהמשך מסיבת ריקודים בהשתתפות הזמר ברונו מארס ולהקתו. גלעדי צפוי לשוב בקרוב לישראל, לנהל את המתרחש בקבוצת התקשורת RGE, בעלת ערוץ 10, ערוץ הספורט וערוץ הילדים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'סיקה ראטנר, פרי ואביב גלעדי, קווין טסוג'יהרה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחוגגים: קווין טסוג'יהרה, יו"ר ומנכ"ל האחים וורנר והבמאי והמפיק ההוליוודי, ברט ראטנר.

חגיגה בחדרה

בן דבש,  עינת שרוף, משה רוזנבלום. צילום  בן פרידמן,
בן דבש, עינת שרוף, משה רוזנבלום/צילום בן פרידמן

אבי לוי מנכ"ל מליסרון, ומשה רוזנבלום, מנכ"ל קניוני עופר ומשנה למנכ"ל מליסרון, התייצבו בהשקת אירועי הקיץ בקניון עופר לב חדרה. לוי, אמר שהוא שמח לראות כי הקניון מהווה מרכז חברתי ומקום בילוי ותרבות, בנוסף לייעודו כמרכז קניות, רוזנבלום אמר שכקבוצה קשובים לצרכי ציבור הלקוחות, ועושים את מרב המאמצים על-מנת לספק חוויה אולטימטיבית. עינת שרוף שרפה את הבמה, והזמינה את אבי לוי ואת צביקה גנדלמן לעלות לשיר איתה. שרוף שחזרה מפרמיירה של הסרט ישמח חתני במקסיקו, סיפרה כי בן דבש, מנכ"ל קניון עופר לב הוא בן אחותה נאווה.

בוקר ביוטי

ענת לב אדלר, דודו בר אור ענבל דרור מוטי רייפ. רונית מטיאס,
ענת לב אדלר, דודו בר אור ענבל דרור מוטי רייפ/רונית מטיאס

מוטי רייפ, המפיק והמנהל האומנותי של ביוטי-סיטי, ארח בביתו שבשיכון דן, אירוע במהלכו סופר-פארם הכריזה על השקת ביוטי סיטי 2017 - אירוע היופי הגדול לנשים בישראל, שיחול ב-4-7 ליולי בביתן 1 גני התערוכה תל-אביב. ניצן לביא, מנכ"ל החברה; עופר לוי, סמנכ"ל שיווק וסחר; הרצליה אשכנזי, מנהלת שיווק סחר קוסמטיקה; וחזי חממה סגנה; גלי ברגר, דוברת ומנהלת התוכן שאמרה שזו השנה ה-11 לביוטי סיטי שמהווה חנות פופ-אפ ענקית המציעה עולם תוכן עשיר; מור סילבר שחגגה יום הולדת 32.

גלי ברגר , לינור אברג'יל, פאולה רוזנברג. צילום רונית מטיאס,
גלי ברגר , לינור אברג'יל, פאולה רוזנברג/צילום רונית מטיאס
ענת לב אדלר, מוטי רייפ, גלי ברגר, ורד ספיבק. צילום רונית מטיאס,
ענת לב אדלר, מוטי רייפ, גלי ברגר, ורד ספיבק/צילום רונית מטיאס
חזי חממה, הרצליה אשכנזי, ניצן לביא, עופר לוי. צילום רונית מטיאס,
חזי חממה, הרצליה אשכנזי, ניצן לביא, עופר לוי/צילום רונית מטיאס
מור סילבר. רונית מטיאס,
מור סילבר/רונית מטיאס
ענת לב אדלר, דודו בר אור ענבל דרור מוטי רייפ. רונית מטיאס,
ענת לב אדלר, דודו בר אור ענבל דרור מוטי רייפ/רונית מטיאס

הכי יפה בעיר

חזי שייב, טובי שמלצר, רוני אירני , עתליה שמלצר, מנור גינדי ואבי זמיר. אלירן אביטל,
חזי שייב, טובי שמלצר, רוני אירני , עתליה שמלצר, מנור גינדי ואבי זמיר/אלירן אביטל

עתליה שמלצר, נשיאת קבוצת שלמה; אסי שמלצר, יו"ר הקבוצה; חזי שייב, מנכ"ל אופל ישראל; גילי גז, מנהל השיווק, התייצבו בקניון האופנה TLV fashion ולא כדי לעשות שופינג, במקום הושק קמפיין "הכי יפה בעיר", להשקת רכבי מיני מדגם OPEL ADAM, במהלכו הוזמנו המבקרים להעלות תמונות עם הרכב כדיי לזכות במכונית לשנה.

נחיתה מקנדה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ג'יל רינגוואלד, אמיר הלוי, עידית פדן , חני סובול גדעון טהלר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בבית שגרירת קנדה בישראל (שנעדרה בשל נסיעה לאיסטנבול), נערך קוקטייל להשקת קו טיסות ישיר ראשון של אייר טרנסאט בקו מונטריאול תל-אביב. ג'יל רינגוואלד, סמנכ"ל מסחר אייר-טרנסאט סיפר כי מטוס האיירבוס 330A בטיסות לישראל, נרכש ממחברת התעופה הלאומית אמרייט של דובאיי, ופתיחת קו התעופה החדש הוא המשך ישיר להידוק הקשרים המסחריים בין קוויבק שבקנדה וישראל. במאי הגיעה לישראל משלחת של 100 אנשי עסקים והייטק במטרה לחזק קשרי מסחר, טכנולוגיה ומדע בין המדינות. עו"ד יהודה רווה, יו"ר לשכת המסחר ישראל קנדה אמר כי אנו עובדים על הנפקות של חברות ישראליות בבורסה בטורנטו-השנייה בגודלה אחרי וול סטריט, היקף העסקים היומי בה נאמד בכ-5 מיליארד דולר ביום.

במשיקים: גדעון טהלר, בעלים טל תעופה וניסים סגיס, הסמנכ"ל המסחרי; אמיר הלוי, מנכ"ל משרד התיירות; קובי זוסמן, מנכ"ל יאט"א; חני סובול, מנכ"לית התאחדות סוכני הנסיעות; עירית פדן, מנכ"לית אופקים; יוני וקסמן, מבעלי אופיר טורס.

הדור הצעיר

עדי מוליוב מייקל לואיס ומורן מנדל. אבי ולדמן,
עדי מוליוב מייקל לואיס ומורן מנדל/אבי ולדמן

עדי מוליוב, מנהלת מותג סקצ'רס ומורן מנדל, מנהלת השיווק, השיקו בחנות בחולון את קולקציית נעלי הספורט והאופנה. במשיקים השחקן מייקל לואיס, הפרזנטור של המותג וחברתו סוריאה טורנס שיצאו עמוסי קופסאות.

מול ים חוזרת

חוזרת יורם ניצן, יאיר רוזן, מיקי טרבס, אנג'לה לנציאנו. רונית מטיאס,
יורם ניצן, יאיר רוזן, מיקי טרבס, אנג'לה לנציאנו/רונית מטיאס

השף יורם ניצן החזיר אמש את מסעדת "מול ים" המיתולוגית לערב נוסטלגי לרגל השקת מתחם ה-Live cooking של מותג Gaggenau הגרמני בהרצליה-פיתוח. יאיר רוזן, מנכ"ל BSH ודני דבח, מנהל מכירות מותג Gaggenau אירחו לשתי ארוחות גאלה את אוהד אשל, מנכ"ל מטבחי דקור, עידו מאירוביץ,' מבעלי מטבחי הביטאט, רן פרסברג, מבעלי בולטהאופ.

יאיר רוזן עינת הולנדר. רונית מטיאס,
יאיר רוזן עינת הולנדר/רונית מטיאס

גוצ'י בקניון

דרורית זיסוביץ טל נברו לי אפיק. רונית מטיאס,
דרורית זיסוביץ טל נברו לי אפיק/רונית מטיאס

בסניף הדגל החדש של אירוקה בקניון גינדיTLV נערך קוקטייל להשקת קולקציית משקפי השמש של בית האופנה גוצ'י בעיצוב המעצב אלסנדרו מיקלה. לי אפיק, מנכ"לית רשת אירוקה, אמרה כי בסניף החדש שבפתיחתו הושקעו כמיליון שקל, יוצגו מותגים בינלאומיים מובילים, ולאורך השנה יושקו קולקציות חדשות. במפרגנים מנור גינדי שאמר כי פתיחת אירוקה בקניון היא צעד אסטרטגי משמעותי לתמהיל המותגים והרשתות שבקניון, ואושיית הרשת טל נברו, בביקור בזק בישראל, לסדרת הרצאות בנושא מדיה דיגיטלית, בקרוב תחזור להוליווד לעבוד על אירוע משפיעני רשת בינלאומיים בעולם ועל שבוע האופנה בלוס אנג'לס.

דרורית זיסוביץ טל נברו לי אפיק. רונית מטיאס,
לי אפיק ומנור גינדי/רונית מטיאס

ניו-יורק בחיפה

ניר ברקן  דורית וידבסקי וקובי אזולאי. אסף לב,
ניר ברקן דורית וידבסקי וקובי אזולאי/אסף לב

קובי אזולאי, מנכ"ל חטיבת מוצרי היוקרה בלוריאל; דורית וידבסקי, מנהלת התקשורת; רוני איילבאום, מנהלת יחסי הציבור; והילה ולדמן, מנהלת ריטייל, הצפינו לעופר גרנד קניון חיפה, כדי לגזור את הסרט של הסניף הרביעי של מותג הטיפוח הניו-יורקי Kiehl's, המשלב סגנון בית מרקחת מהמאה ה-19 עם אלמנטים מודרניים. אזולאי אמר שכחלק מהאסטרטגיה העולמית נפתחו חנויות במיקומים מרכזיים במרכז הארץ וכעת, עם הביקוש, מתרחב המותג לאזורים נוספים, וזהו בעצם הסניף הראשון של המותג מחוץ לתל-אביב. המוזמנים נהנו מהתנסות במוצרים והסבר על פילוסופיית השיווק המבוססת על קונספט חלוקת הדוגמיות לכל מבקר בחנות.

הולכים על שלווה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עופר וחמדה בראון/מערכת וואלה!, צילום מסך

חמדה ויובל בראון, מבעלי מותג סאקוני, השיקו ב"שלוותא", את קו נעלי האופנה Saucony Originals. סאקוני, ממותגי הספורט המובילים בעולם הנחשב לפורץ דרך בתחום הריצה השיק קולקציית נעלי סניקרס אופנתיות וצבעוניות, כל דגם נוצר במטרה לתת מענה לדרישות הצרכים.

עושים חשבון

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלינה פרנקל רונן, יזהר קנה, דב ודורון ספיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

במוזיאון הטבע ע"ש שטיינהרדט באוניברסיטת ת"א, נערך ערב הגאלה של המועדון הפיננסי במהלכו הוענקו אותות הוקרה לרו"ח דורון ספיר, מנכ"ל Cal, כמנכ"ל מצטיין על תרומה למשק ולכלכלה ל-2016 ולרו"ח אביעד אבני, סמנכ"ל כספים אינטל ישראל אות הוקרה ל- CFO מצטיין על תרומה למשק ולכלכלה ל-2016. רו"ח יזהר קנה, נשיא לשכת רו"ח אמר כי רואים יותר ויותר רואי חשבון המשתלבים ברמות הניהול הבכירות ביותר ומתברגים בצומת המרכזית של כל ארגון, רו"ח אלינה פרנקל רונן, סגנית נשיא לשכת רו"ח ויו"ר פורום מנכ"לים מנהלי כספים וחשבים אמרה כי העולם העסקי למד להעריך את התרומה שיש לכלים החשבונאיים בבניית ערך מוסף לארגון ולכלים הביקורתיים שהם מביאים לארגון.

בקטנה

+קרן-שמש לקידום בעלי עסקים ערכה את האירוע השנתי במרכז הירידים בתל-אביב, בסימן טקס "יזם השנה" במהלכו זכו 4 יזמים צעירים בפרסים כספיים לקידום העסק. בנוכחים: מיכל אבן-חן, מנכ"לית קרן-שמש, שלמה הנדל, יו"ר הדירקטוריון, עזרא מרקוס, מנכ"ל אדמונד י' ספרא בישראל ואריאל גרינברג המייצג את הקרן בארץ, מרית בן-כנען מנהלת שיווק קבוצת זאפ ורועי יניב, מיקב רמת הגולן.

+לנובו, מובילת שוק מוצרי המחשוב, ערכה בחוף הים במרינה תל-אביב אירוע Sail Tel Aviv Lenovo 2017 לו היא משמשת כנותנת חסות ראשית. הלקוחות והשותפים האסטרטגיים נהנו מפוד טראק, והשתתפו בסדנת בישול עם השף אסף גרניט.

+בכינוס השנתי של הסתדרות המעו"ף במרכז פרס לשלום ביפו, הוצגו מגמות ויעדים ל-2017. ארנון בר-דוד יו"ר הארגון אמר לח"כ ציפי לבני שהוא מסכים איתה על הכל, רק לא סולח לה שלא בנתה קואליציה ב-2009..

+לי ליאנג, מנכ"ל היינאן איירליינס בישראל, ויונתן בנטל הסמנכ"ל, חגגו במלון דן תל-אביב שנת פעילות ראשונה ומוצלחת בישראל בהפעלת קו בייג'ינג תל-אביב, והכרזה על השקת קו התעופה חדש שנחאי תל-אביב, כשהיעד הבא הוא גואנז'ו-מרכז הייצור העולמי וביתו של השחקן הכדורגל הישראלי ערן זהבי. ז'אנג ווי פאנג, מנהל משאבי אנוש עולמי של החברה, הגיע במיוחד לישראל, למהלך גיוס צוותי אוויר ישראלים לצוות העובדים הבינ"ל של החברה.

  • עוד באותו נושא:
  • רכילות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully