וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החקירה נגד בזק: תנאים מגבילים לבכירי הקבוצה

21.6.2017 / 16:46

בית משפט השלום בתל אביב קבע כי בעל השליטה שאול אלוביץ' יורחק ממשרדי החברה ליומיים וייאסר עליו לצאת מהארץ. על מנכ"ל "יס" רון איילון וסמנכ"ל הכספים מיקי ניימן הוטל גם מעצר בית. החשדות המרכזיים נגד השלושה - קבלת דבר במרמה, שיבוש מהלכי משפט והפרת אמונים

בניין בזק בעזריאלי תל אביב, 21 ביוני 2017. מגד גוזני
מטה בזק בתל אביב/מגד גוזני

שופטת בית משפט השלום בתל אביב, רונית פוזננסקי, אישרה היום (רביעי) שורה של תנאים מגבילים שיוטלו על כמה מבכירי קבוצת בזק, החשודים, בין השאר, בקבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות, מרמה והפרת אמונים ושיבוש מהלכי משפט. בנוגע לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', קבעה השופטת כי הוא ימנע להתייצב במשרדי כל החברות הקשורות לבזק, לא יצור קשר עם חברי דירקטוריון ונושאי משרה בבזק עד ליום שישי הקרוב ויתייצב לחקירה ברשות לניירות ערך "כל אימת שיידרש". כמו כן, הוטל עליו צו עיכוב יציאה מהארץ למשך 180 יום.

הגבלות דומות הוטלו על שני חשודים נוספים - מנכ"ל "יס" רון איילון וסמנכ"ל הכספים של "יס" מיקי ניימן. לגבי השניים, קבעה השופטת גם מעצר בית עד ליום שישי הקרוב. במהלך הדיון בבית המשפט אמר נציג הרשות לניירות ערך כי "החשדות כבדים ורשימת המעורבים ארוכה".

פרקליטיו של שאול אלוביץ', עורכי הדין ז'ק חן ומיכל רוזן-עוזר, מסרו בתום הדיון: "שאול אלוביץ' משתף פעולה באופן מלא עם הרשויות ומסר להן את כל המידע שביקשו. אנו מאמינים כי הרשויות יבדקו את החשדות לעומקם ויגיעו למסקנה החד משמעית שאלוביץ' פעל ללא רבב. מטבע הדברים, לא נוכל להתייחס לפרטי החקירה מעבר לכך".

עו"ד נוית נגב, המייצגת את רון איילון, מסרה: "רון איילון מכחיש את החשדות נגדו. הוא פעל במסגרת תפקידו באופן נכון וראוי. נסביר זאת לחוקרים".

החקירה נגד בזק נפתחה אתמול בחשד לביצוע עבירות על פי חוק ניירות ערך ועל פי חוק העונשין הנוגעות לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בקבוצה, שאול אלוביץ', ובכירים נוספים בקבוצות הקשורות לחברה. על פי הודעת הרשות, החקירה עוסקת בחשדות לביצוע עבירות על פי חוק העונשין הנוגעים לעסקאות הקשורות לבעל השליטה בחברה. שמואל האוזר, יו"ר הרשות לניירות ערך התייחס אתמול לחקירה ואמר: "אין הנחת סלב בנושאי אכיפה, אין הקלות".

וואלה! NEWS הוא חלק מקבוצת בזק

  • עוד באותו נושא:
  • בזק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully