וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השליטה באפק מחליפה ידיים: שאול אייל ויהושע פלד מוכרים כ-55% מהמניות לסיביל אחזקות תמורת 12 מיליון שקל

אלי דניאל

12.11.2002 / 9:38

סיביל, שבשליטת פנחס צרפתי, רוכשת רק את השלד הבורסאי של אפק - הפעילות העסקית תימכר לידי אייל ופלד תמורת 10 מיליון שקל; תחום פעילותה של סיביל - יזמות נדל"ן והשקעות



בעלי השליטה בחברת אפק מערכות , שאול אייל ויהושע פלד, הודיעו הבוקר על כוונתם למכור את מלוא החזקותיהם בחברה - 54.9% מהון המניות שלה, לחברת סיביל אחזקות הנמצאת בשליטת פנחס צרפתי, בתמורה ל-12 מיליון שקל. עם זאת, צרפתי אינו מתכוון להותיר בחברה את פעילותה הקיימת וזו תימכר לאייל ופלד בתמורה ל-10 מיליון שקל.



שני הצדדים הסכימו ביניהם כי ביום השלמת העסקה תבצע התאמה של התמורה, וזאת בהתאם לכמות המזומנים שתהיה בקופה. בין התנאים שנקבעו בהסכם שבין הצדדים ואשר העברת השליטה מותנית בקיומם: בדיקת נאותות שתערוך סיביל והתחייבות כי קופת המזומנים של אפק תכיל במועד השלמת העסקה 2.9 מיליון דולר, לפחות. בהקשר זה ניתן לציין כי בקופת החברה היו בתום הרבעון השני של השנה מזומנים בהיקף של 818 אלף שקל, וזאת בנוסף לני"ע סחירים בהיקף של כ-2.9 מיליון שקל.



לסיביל פעילות ייזום בתחום הנדל"ן והיא היתה שותפה בשיעור של 5% בפרויקט הפאואר סנטר אותו מקימה גנדן נדל"ן באזור התעשייה הדרומי של נתניה. לפני כארבעה חודשים מכרה החברה את זכויותיה בפרויקט, ביחד עם ישראייר, לחברת נצב"א .



אפק אינה עומדת מזה זמן בכללי השימור של הבורסה, שכן שווי החזקות הציבור במניותיה נמוך מ-1.6 מיליון שקל. לחברה ניתנה אורכה עד לתום הרבעון הראשון של שנת 2003 בכדי להסדיר מצב זה, והחברה כבר הספיקה להעביר לנאמן חבילה של 160 אלף מניות (כ-4% מהון המניות) כמלאי מניות המיועד לפיזור.



חברת אפק העוסקת בייצור תוכנה וידע ובמתן שירותים הנדסיים ללקוחות בענפי התעשייה, השירותים והמגזר הציבורי, סיימה את הרבעון השני של השנה עם ירידה של כ-51% בהכנסותיה ואלה הסתכמו בכ-6.5 מיליון שקל. בשורה התחתונה רשמה החברה הפסד של 230 אלף שקל, בעוד שברבעון המקביל הציגה החברה רווח של 55 אלף שקל.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully