וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ירידה של 24.5% בביקוש לעובדים באוקטובר 2002 בהשוואה לחודש המקביל

עינב בן יהודה

12.11.2002 / 10:31

מחברת מנפאואר נמסר כי הביקוש הכללי לעובדים באוקטובר היה גבוה ב-3.4% בהשוואה לספטמבר - בשל היקף הפעילות הנמוך בחודש זה בעקבות החגים


בחודש אוקטובר חלה עלייה של 3.4% בביקוש הכללי לעובדים בהשוואה לחודש ספטמבר, כך עולה מנתוני מנפאואר ישראל. מהחברה נמסר כי עלייה זו נובעת מהיקף הפעילות הנמוך בחודש ספטמבר, שכלל את החגים. מנתוני החברה עולה כי בהשוואה לחודש אוגוסט נרשמה ירידה של 8% בביקוש הכללי לעובדים.

עוד עולה מנתוני הסקר, המתבסס על מודעות דרושים (מלים ושטח) המתפרסמות בלוחות העיתונים הגדולים, כי הביקוש הכללי לעובדים באוקטובר 2002 היה נמוך ב-24.5% בהשוואה לאוקטובר 2001.

בחודש אוקטובר 2002 נרשמה ירידה של 3.3% בביקוש בענף האקדמאים והניהול, בהשוואה לחודש ספטמבר. ירידה של כ-1% נרשמה בביקוש לעובדים בענף המקצועות ההנדסיים.

בחודש אוקטובר נרשמה עלייה של 9.9% בענף שיווק ומכירות בהשוואה לחודש ספטמבר. כמו כן נרשמה עלייה של 3.4% בביקוש לעובדים בענף מסחר ושירותים, עלייה הנובעת בעיקרה מהביקוש הגבוה לשומרים ומאבטחים. עוד עולה כי במקצועות הביוטכנולוגיה ופרמצבטיקה נשמרת רמת הביקוש הגבוהה תוך ביקוש ער לכימאים. כמו כן נשמרה היציבות בביקוש לעובדי ביטוח מקצועיים ובביקוש לעו"ד ופסיכולוגים.

בהשוואה לחודש אוקטובר 2001 נרשמה ירידה של כ-41% בביקוש לעובדים בענף שירותי משרד, ירידה של 23.4% בתחום האקדמאים וניהול, ירידה של 2% במקצועות ההנדסיים וירידה של כ-31% בענף השיווק והמכירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully