וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורסוס תספק לסימנס קומיוניקיישנס הבריטית פתרון סלולרי עבור טכנאי שירות

צורי דאר

12.11.2002 / 11:22

אורסוס רכשה לפני כשבועיים את ספידוייז, שנקלעה לקשיים, בעסקת מזומנים ומניות



חברת הסטארט אפ הישראלית אורסוס (Orsus Solutions) הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם ספקית שירותי התקשורת הבריטית סימנס קומיוניקיישנס הבריטית, מקבוצת ענקית האלקטרוניקה הגרמנית סימנס.



במסגרת ההסכם תספק אורסוס לסימנס את שרת Orsus Mobile Framework. פתרון זה ייתן לטכנאי סימנס גישה ישירה ממכשיר הטלפון הסלולריים שלהם אל מסד הנתונים של מרכז השירות הטכני של החברה ויאפשר להם לתת שירות יעיל יותר ללקוחות החברה בהיותם בשטח.



אורסוס הינה ספקית פתרונות תשתית לאינטגרציה מהירה של מסחר בין עסקים באינטרנט, ובין מערכות סלולריות לאינטרנט. החברה פיתחה טכנולוגיה ייחודית שמאפשרת אינטגרציה בין מערכות עיבוד נתונים של כמה צדדים, על גבי האינטרנט ובין אתרי אינטרנט לרשתות סלולריות. זאת, תוך שהיא מתגברת על הבעיות והמכשולים שעומדים בפני צדדים שמעוניינים לערוך שיתוף פעולה עסקי באמצעות הרשת ובין הרשת למכשירים הניידים.



החברה נוסדה בשנת 1999 בידי אריה פיינגולד, מייסדן של מרקורי אינטארקטיב ודייזי, ועמיר ויינברג, שפיתח את הטכנולוגיה. אורסוס מנוהלת ממאונטיין ויו, קליפורניה, ומחזיקה מרכז פיתוח בישראל וחברות בנות בלונדון ובדרום מזרח אסיה.



אורסוס גייסה עד כה 68 מיליון דולר בשלושה גיוסים. הגיוס האחרון התקיים בספטמבר 2000 ובו השלימה החברה סבב שלישי בהיקף של 20 מיליון דולר, לפי שווי חברה של 200 מיליון דולר. בין בעלי מניותיה: קומסור, קרן ההון סיכון של קומברס ואיל ההון ג'ורג' סורוס, כור, כלל תעשיות, קרן סידר, מזרחי השקעות, מודגל טק, אפסילון, איש העסקים איתן ורטהיימר וסינגפור טלקום (סינגטל).



אורסוס רכשה לפני כשבועיים את חברת הסטארט אפ הישראלית ספידוייז (Speedwise) שנקלעה לקשיים, בעסקת מזומנים ומניות. ספידווייז עוסקת בפיתוח פתרונות להאצת תקשורת נתונים על גבי רשתות סלולריות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully