וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מפעל הפיס משיק מותג חדש - "הללויה"

איילה צורף

12.11.2002 / 11:37

מקצה 2.2 מיליון דולר לפרסום במהלך דצמבר; השנה מטפל במותג באומן בר ריבנאי

מפעל הפיס משיק הגרלה חד שנתית חדשה תחת המותג "הללויה". ההגרלה תיערך אחת לשנה בחודש בדצמבר. מותג "הללויה", שיקבל תמיכה פרסומית של 2.2 מיליון דולר, נבנה על ידי באומן בר ריבנאי, כהמשך ל"הגרלת היובל" שנערכה בדצמבר 2000, ולהגרלת ה-"50 מיליון" שנערכה בדצמבר 2001.
"במקום ההגרלות החד פעמיות הללו, יצרנו הגרלה חדשה, תחת מותג חדש, שתתקיים אחת לשנה, ותקבל תמיכה פרסומית לאורך כל החודש שיקדם לה", אומר סמנכ"ל חטיבת השיווק של מפעל הפיס, ישראל פלג.

בתקציב השנתי של מפעל הפיס, במחירים ריאליים של כ-20 מיליון דולר, מטפלים שלושה משרדי פרסום: אדלר חומסקי & ורשבסקי (המטפל בלוטו וב-777); מק'אן קשר בראל (המטפל בתדמית מפעל הפיס ובהגרלת צ'אנס); ובאומן-בר-ריבנאי (המטפל בחיש-גד ובהגרלת המנויים, והשנה - גם בהגרלת הללויה).

"בשנת 2003 תקציב הפרסום של מפעל הפיס יהיה נמוך באופן משמעותי", אומר פלג, "אך טרם נקבע היקפו". לשאלת TheMarker בדבר האופן בו ייבחר משרד הפרסום שיטפל במותג בכל שנה, אמר פלג כי "טרם החלטנו איך נקבע איזה משרד פרסום יקבל את התקציב בכל שנה".

הפרס בהגרלה, שתיערך ב-26 בדצמבר, הוא 50 מיליון שקל, זאת, בנוסף להגרלה יומית, בכל ימי החודש, בה יוכלו המהמרים לזכות ב-100 אלף שקל ביום.

"בשנה שעברה עמדו הכנסות מפעל הפיס על 2.9 מיליארד שקל, כולל הגרלת ה-50 מיליון. כעת, אנו מקווים לחצות את רף ה-3 מיליארד, כולל ההכנסות מהגרלת הללויה", אומר פלג.

מחיר הכרטיס להשתתפות בהגרלה גבוה במיוחד ועומד על 100 שקל. לשאלה האם לא מדובר במחיר גבוה מדי בתקופה של מיתון, עונה פלג כי "בשלב מסוים חשבנו לגבות אפילו 200 שקל. אנו לא חושבים שמדובר במחיר גבוה. קהל היעד שלנו הוא כל האוכלוסייה".

את הקמפיין מוביל אורי גוטליב, ואת מהלך הקד"מ מובילות איה קרמרמן ושירלי גליק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully