וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

FCR של גזית גלוב רשמה ברבעון השלישי רווח נקי של כ-7.5 מיליון דולר

אלי דניאל

11.12.2002 / 12:51

ההכנסות נטו צמחו בכ-2% לכ-26.3 מיליון דולר; ה-FFO בנטרול רווח חד פעמי - 11.2 מיליון דולר או 33 סנט למניה; החברה רכשה באוגוסט מרכז קניות בקנדה תמורת כ-2 מיליון דולר



חברת FCR) First Capital Realty) הקנדית, אשר נמצאת בשליטת גזית גלוב - מחזיקה בכ-68.8% מהון מניותיה, פירסמה הבוקר את תוצאותיה לרבעון השלישי של השנה. הכנסות החברה מדמי שכירות הסתכמו בכ-31.4 מיליון דולר, כ-15% פחות מההכנסות שהניבה פעילות זו ברבעון המקביל. יחד עם זאת, יש לצין שברבעון המקביל נכללו גם הכנסות מדמי שכירות של חברת CEFUS, אשר החזיקה בנכסים בארה"ב והועברה לידי אקוויטי 1 בתמורה להקצאת מניות. סך ההכנסות נטו של FCR (מדמי שכירות ומאקוויטי 1) הסתכמו ברבעון השלישי בכ-26.3 מיליון דולר, כ-2% יותר מההכנסות ברבעון המקביל.



הרווח התפעולי של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ-11.6 מיליון דולר, כ-23% פחות מהרווח התפעולי שנרשם ברבעון המקביל. עם זאת, בנטרול רוח חד פעמי של כ-8.5 מיליון דולר אותו רשמה החברה ברבעון השלישי של שנת 2001, מציגה FCR גידול של כ-75% ברווח התפעולי.



בנטרול רווח חד פעמי שנרשם ברבעון המקביל, ה-FFO - רווח נקי, לרבות רווחים ודיווידנדים מהשקעות בני"ע, בנטרול הכנסות והוצאות חד פעמיות ובתוספת חלק החברה בפחת והפחתות - הסתכם ברבעון השלישי של השנה בכ-11.2 מיליון דולר או 33 סנט למניה (בדילול מלא), גידול של כ-39% לעומת הרבעון השלישי של שנת 2001.



הרווח הנקי של החברה הקנדית הסתכם ברבעון השלישי של השנה בכ-7.5 מיליון דולר או 18 סנט למניה, כ-56% פחות מהרווח הנקי ברבעון המקביל, בו היו רווחים חד פעמיים בהיקף של כ-16.6 מיליון דולר (מזה 8.1 מיליון דולר רווח ממימוש נכסים).



FCR, אשר מניותיה נסחרות בורסה של טורונטו, פועלת בעיקר במחוזות אונטריו, קוויבק ואלברטה שבקנדה, ובבעלותה למעלה מ-60 נכסים מניבים (בעיקר מרכזי קניות פתוחים מעוגני סופרמרקטים), אשר דיירי העוגן שלהם הינם רשתות ארציות ובינ"ל ובהן: Sobeys, Loblaws, Zellers, Wal-mart, Safeway ואחרות.

במהלך הרבעון השלישי רכשה החברה את מרכז הקניות "Westney Heights Plaza" ב-Ajax, אונטריו, אשר שטחו מסתכם ב-148 אלף רגל רבוע, בתמורה ל-21 מיליון דולר. רכישות נוספות בוצעו גם בספטמבר ובאוקטובר, כאשר הבולטת שבהן היא רכישת מרכז הקניות "Byron Village" המצוי ב-London, אונטריו, בתמורה לכ-11 מיליון דולר.



בתום הרבעון השלישי של השנה הסתכם ההון העצמי של FCR בכ-478.1 מיליון דולר, גידול של כ-17% לעומת ההון העצמי בתחילת השנה.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully