וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במסגרת מענקי תמ"ס: BMC תרחיב את המפעל בתל אביב בהשקעה של 9 מיליון דולר

צורי דאר

12.11.2002 / 11:51

אמבלייז תרחיב את המפעל ברעננה בהשקעה של 6.6 מ' ד'; וריסיטי תתרחב בהיקף השקעה של 1.4 מ' ד'; המדען הראשי אישר סך השקעות של כ-34 מ' ד'



מנהלת מרכז ההשקעות בתמ"ס אישרה בישיבתה השבועית 16 תוכניות השקעה חדשות בהיקף השקעה כולל של 33.7 מיליון דולר.



בת"א יפו אושרה לחברת BMC תוכנה ישראל הרחבת מפעל לפיתוח וייצור תוכנה לתפעול אוטומטי וניהול של מערכת מחשב בהיקף השקעה של 9 מיליון דולר במסלול החלופי.



ברעננה אושרה לאמבלייז סיסטמס הרחבת מפעל לייצור רכיבים ומערכות להעברת מולטימדיה על גבי רשתות תקשורת ולמכשירי סלולר בהיקף השקעה של 6.6 מיליון דולר במסלול החלופי.



בראש העין אושרה לוריסיטי הרחבת מפעל לפיתוח אוטומציה של בדיקות ואימות התכנון של מוצרים אלקטרוניים, בהיקף השקעה של 1.4 מיליון דולר במסלול החלופי.



ביקנעם עילית אושרה לחברת שיראל אינטגרציית מערכות הרחבת המפעל לייצור כרטיסים אלקטרוניים עבור מפעלי אלקטרוניקה, בהיקף השקעה של 1.1 מיליון דולר במסלול המענקים.



בהרצליה אושרה לחברת אנלוג פיתוח הרחבת מרכז הפיתוח בתחום ה-DSP בהיקף השקעה של 877 אלף דולר במסלול החלופי.



בפ"ת אושרה לחברת קומיל הרחבת המפעל לייצור ופיתוח כרטיסים ותוכנה לרשתות תקשורת אלחוטיות בהיקף השקעה של 475 אלף דולר במסלול החלופי.



ברעננה אושרה לאיימבה טכנולוגיות הרחבת המפעל לייצור ופיתוח מערכות תקשורת בתחום הגישה בתחום ה-OPTICAL ACCESS לרשתות אופטיות ותוכנות ניהול בהיקף השקעה של 410 אלף דולר במסלול החלופי.



בלוד אושרה לטנטה טכנולוג'י הרחבת מפעל לפיתוח וייצור בקרים מתוחכמים לבקרת גזים ונוזלים בהיקף השקעה של 214 אלף דולר במסלול החלופי.



בת"א יפו אושרה למדקון הרחבת המפעל לייצור מערכות לעיבוד מידע קריולוגי ורדיולוגי בהיקף השקעה של 200 אלף דולר במסלול החלופי.



בירושלים אושרה לפיקטל סיסטמס הקמת מפעל לפיתוח אמצעים לדחיסת קול והעברתו מעל לתשתית IP בהיקף השקעה של 152 אלף דולר במסלול החלופי.



בקורנית אושרה למטליקס תיב"מ הרחבת המפעל לפיתוח מערכות של תוכנות תיב"מ לתעשיית עיבוד הפח בהיקף השקעה של 120 אלף דולר במסלול החלופי.



באור עקיבא אושרה לחברת טי.או.איי טכנולוגיות הקמת מפעל לתכנון ופיתוח טכנולוגיה של חיבור שתי מתכות בלייזר, בהיקף השקעה של 105 אלף דולר במסלול החלופי.



בקיבוץ שפיים אושרה לסלניום אם.סי.אס הרחבת המפעל לפיתוח וייצור מערכות בתחום הסחר האלקטרוני ברשתות הסלולר בהיקף השקעה של 80 אלף דולר במסלול החלופי.



בירושלים אושרה ל-3 דימג'ין הקמת מפעל לפיתוח תוכנה לתכנון ארכיטקטוני של מבנים מיוחדים ומסובכים בהיקף השקעה של 60 אלף דולר במסלול החלופי.



כן אושרו תוכנית הקמת בית מטבחיים של חברת תנובה בבית שאן בהיקף השקעה של 11.8 מיליון דולר והקמת מפעל לייצור טחינה לחברת פריד חזון בדלתון בהיקף השקעה של 973 אלף דולר - במסלול המענקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully