וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מג'ינק עומדת לסגור גיוס פנימי של כמיליון דולר

בעז בבאי

12.11.2002 / 11:59

החלה בגיוס של כ-5-10 מיליון דולר ממשקיעים חדשים; הגיוס נועד לממן את הקמת תשתית מכירות

חברת הסטארט אפ הישראלית מג'אינק (Magink), המפתחת דיו אלקטרוני לשלטי פרסום, עומדת לסגור גיוס פנימי, באמצעות הלוואת גישור, בהיקף של קרוב למיליון דולר. מתוכם תשקיע חברת קומיוטק , שבשליטת איש העסקים יצחק תשובה סכום של 500 אלף דולר. מג'ינק, לשעבר אי-מג'ין (e-Magin) טכנולוגיות, נמצאת כיום בשלבים ראשונים של גיוס הון פרטי בהיקף של כ-5-10 מיליון דולר ממשקיעים חדשים.

החברה גייסה עד היום כ-11 מיליון דולר ממספר משקיעים, בהם כלל תעשיות , קרן TFG הגרמנית, קומיוטק וחברת האחזקות SixEye.

הגיוס נועד לממן את הקמת תשתית מכירות של החברה, שיתבסס על שותפויות אסטרטגיות, במטרה להביא אותה לשלב המכירות במהלך שנת 2003.

החברה חתמה החודש על הסכם שותפות עם תאגיד הענק היפאני מיצובישי אלקטריק. מיצובישי, היצרנית הגדולה בעולם של מסכי שלטי חוצות דיגיטליים מסוג LED (מסכי פלזמה אלקטרוניים), תייצר לוחות שילוט שבהם תשולב הטכנולוגיה של מג'אינק.

מג'ינק פיתחה דיו אלקטרוני המאפשר הצגה של תמונות סטטיות באיכות גבוהה על שלטי ענק, והחלפתם באמצעות מחשב מבלי לצרוך כמות גדולה של חשמל.

הייצור המסחרי הראשון של השלטים אמור להתחיל ברבעון הראשון של 2003, אבל החברה נדרשת כעת להגיע לשיתופי פעולה עם חברות פרסום ומדיה שיעשו שימוש בשלטי השילוט המבוססים על הטכנולוגיה של החברה.

מג'אינק, שפוצלה באמצע 2000 מחברת האם SixEye, מנוהלת כיום על ידי רון פוליאקין, הבעלים של SixEye. החברה מעסיקה כיום כ-30 עובדים במרכז הפיתוח בנווה אילן ובמשרדיה בבריטניה וניו יורק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully