וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היקף ההכנסות של פויכטונגר השקעות ב-4 החודשים האחרונים הסתכם בכמיליון שקל בלבד

גולן פרידנפלד

12.11.2002 / 13:22

כך עולה מדו"ח שהגיש נאמן החברה, ד"ר שלמה נס: יחד עם זאת לחברה 2 נכסי נדל"ן ששוויין מסתכם בכ-17.7 מיליון דולר, והנאמן עושה מאמצים להשבחתם



היקף הכנסותיה של חברת פויכטונגר השקעות, הנמצאת בהקפאת הליכים, הסתכם בכמליון שקל בלבד, ונבע מדמי השכירות שגובה החברה בגין 2 נכסי נדל"ן שבבעלותה, כך עולה מדו"ח שהוציא נאמן פויכטונגר השקעות, הד"ר שלמה נס. ברשותה של החברה זכויות חכירה על שטח של 5,350 מ"ר בקריית אריה שבפתח תקווה ואשר שוויו הוערך על ידי שמאי באוגוסט 2001 בכ-8.6 מיליון דולר.



שני הנכסים מושכרים לפויכטונגר תעשיות, הנמצאת גם היא בהקפאת הליכים. יחד עם זאת, מציין הנאמן בדו"ח כי הוא החל בהליכים המשפטיים הנדרשים בכדי להשביח את הנכס בקריית אריה, כך שניתן יהיה להקים באותו שטח בניין בן 12 קומות. בנוסף, לפויכטונגר השקעות נכס באשדוד ששוויו נאמד בכ-9.1 מיליון דולרים וגם הוא מושכר לפויכטונגר תעשיות. השטח הכולל שברשותה של החברה עומד על 39,187 מ"ר, מתוכו משתמשת פויכטונגר תעשיות בכ-10 דונמים בלבד. גם נכס זה ניתן להשבחה על פי ההערכתו של הנאמן.



עוד ציין הנאמן בבקשה כי התקיימה פגישה בינו לבין מאיר חן, שחייב לה לכאורה 28 מיליון שקל. בפגישה זו, מציין הנאמן, שטח חן את טענותיו כלפי החברה. הנאמן החליט כי לפני התקדמות נוספת במקרה של חן, בכוונתו לבצע בדיקות נוספות בתהליך זה, העולות מתגובתו של מאיר חן וטענותיו.



המלצת הנאמן הינה לפעול למכירת החברה באמצעות הקצאת מניות השליטה בה למשקיע שיביע בה עניין. התמורה של המשקיע אמורה, על פי הנאמן, לכסות את חובותיה של החברה כלפי בנק לאומי , שהינו נושה מובטח, ואת הסדר הנושים של החברה בבוא העת. בינתיים, פויכטונגר השקעות, שהיתה עד לא מזמן חברה ציבורית, מושעית מהמסחר בבורסה וומתינה לפרסום תוצאותיה של חברת יסקל בה היא מחזיקה בכ-24.99% וממנה ייגזרו דו"חותיה שלה.



מדו"חות הביניים של פויכטונגר השקעות, אותם ערך הנאמן, עולה כי סך ההתחייבויות השוטפות של החברה מסתכם בכ-125 מיליון שקל. לעומת זאת, הרכוש השוטף של החברה מסתכם בכ-35.6 מיליון שקל.



בסיכומו של דבר ביקש הנאמן מבית המשפט לאשר לו לפרסם הודעה בדבר הגשת תביעות חוב, וכן לאשר לו לפרסם הזמנה לקלבת הצעות מגודמים שמעוניינים לרכוש את השליטה בחברה על בסיס המתווה שהוצע. השופטת ורדה אלשייך אישרה לנאמן להגיש את תביעות החוב, ולגבי הבקשה להזמנת משקיעים ביקשה השופטת את אישור הכנ"ר ואת אישורו של בנק לאומי.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully