וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלוביץ' בתגובה ראשונה: "מאמין בלב שלם שהטענות יופרכו במלואן"

28.6.2017 / 18:30

יו"ר דירקטוריון בזק מסר הצהרה ראשונה על הפרשה שבה הוא נחקר ברשות לניירות ערך: "יחד עם קבוצת מנהלים מהמובחרים במשק הובלנו את הקבוצה להישגים חסרי תקדים, אני סבור שמחובתי לעשות הכול על מנת לשמור על הישגים אלה"

שאול אלוביץ, בזק. עופר וקנין
שאול אלוביץ'/עופר וקנין

יו"ר דירקטוריון בזק, שאול אלוביץ, מסר היום (רביעי) הצהרה ראשונה בעניין הפרשה שבה הוא נחקר ברשות לניירות ערך. זאת ברקע ההסכמות שהושגו היום עמו, שלפיהן הוא יורחק ל-30 יום ממשרדי בזק ו"יס" וייאסר עליו ליצור קשר עם בעלי תפקידים בחברות אלה.

"אני מאמין בלב שלם שהטענות המיוחסות לי יופרכו במלואן", אמר אלוביץ'. "מתוך אחריות ומחויבות גדולה לעובדי בזק, לקוחותיה, משקיעיה ובעלי העניין בה, ביקשתי היום מהדירקטוריון למנות את דוד גרנות, המכהן בו כדירקטור בלתי תלוי, כממלא מקום זמני ליו"ר החברה", אמר. "על מנת למנוע כל אפשרות לפגיעה בעסקיה של הקבוצה, אשמור על הרצף הניהולי בה באמצעות עבודה שוטפת מול מנכ"לי קבוצת בזק, למעט יס".

לדבריו, "יחד עם קבוצת מנהלים מהמובחרים במשק הובלנו את הקבוצה להישגים חסרי תקדים אשר השיאו תשואות של עשרות אחוזים לכלל בעלי מניותיה, על פי כל פרמטר מקצועי ואובייקטיבי. אני סבור שמחובתי לעשות הכול על מנת לשמור על הישגים אלה ולמנוע כל פגיעה מיותרת בקבוצה מצוינת זו. קבוצה שהיא בעלת משקל במשק הישראלי ונכס חשוב המשיא תשואה עבור הפנסיות והחסכונות של חלקים נרחבים בציבור".

לסיכום, אמר: "בהזדמנות זאת אני מבקש להודות לכל עובדי ומנהלי בזק אשר מתגייסים כולם לשמור על ההישגים המצוינים שלנו נוכח תקופה מורכבת זו. אלה שמכירים את הדי אן איי של בזק לא מופתעים מכך ויודעים שסוד ההצלחה של הקבוצה שלנו, טמון בכך שאתם תמיד ראיתם בחברה בית ובחברים לעבודה משפחה".

מוקדם יותר היום מונה דוד גרנות, מנכ"ל הבנק הבינלאומי לשעבר, למחליפו של אלוביץ' בראשות דירקטוריון בזק. גרנות מונה רק לאחרונה כדירקטור בלתי תלוי בבזק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully