וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

3M רכשה את חטיבת עדשות הטלוויזיה של קורנינג תמורת 850 מיליון דולר במזומן

יהודה שויצר

12.11.2002 / 15:08

להערכת M3, רכישה זה תשפר את שורת הרווח בשנה הבאה ב-7 סנט למניה; 3M מסרה כי רכישה זו הנה במסגרת תוכניתה להרחבת קו המוצרים שלה בחטיבת הטכנולוגיה



3M תרכוש את חטיבת עדשות הטלוויזיה של קורנינג תמורת 850 מיליון דולר במזומן. 3M מסרה כי רכישה זו הינה במסגרת תוכניתה להרחבת קו המוצרים שלה בחטיבת הטכנולוגיה.



רכישה זו מהווה בשורה טובה עבור קורנינג, הנאבקת כעת לגייס מזומנים על מנת לצמצם את חובותיה הגבוהים. חטיבת עדשות הטלוויזיה של קורנינג (Corning Precision Lens) היא יצרנית עדשות הטלוויזיה הגדולה בעולם.



להערכת M3, רכישה זה תשפר את שורת הרווח בשנה הבאה ב-7 סנט למניה. החברה גם ציינה כי למרות שהעבירה 850 מיליון דולר לרכישה זו, בניכוי הטבות המס הנוגעות לרכושה סך עלות החטיבה תסתכם ב-680 מיליון דולר.



3M מתמחה בפיתוח וייצור של מגוון רחב של מוצרים בתחומים שונים. במקור עסקה החברה במחקר ופיתוח בתחום חומרי הדבקה וציפוי, ומהם התרחבה לתחומי תעשייה, תחבורה, גרפיקה, מוצרי טיפוח, תקשורת ומוצרים משרדיים. בשנות ה-80 היתה החברה ידועה כמובילה בחדשנות מוצרים. בין המוצרים הידועים ביותר שלה פתקיות ההדבקה הצהובות Post it, מוצרי הקרצוף "סקוטש-ברייט" ונייר הדבק השקוף.

בישראל מפיצה חברת דנשר את מוצרי הניקיון של החברה. 3M משווקת בעולם את מערכות התקשורת האלחוטית של בריזקום הישראלית. לחברה השקעות רבות בישראל, בין היתר מחזיקה 3M ב-5% ממניות חברת הטכנולוגיה באטם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully